Maksymilian Śleziak • Porady

Mobilne wersje systemu do zarządzania relacjami z klientami to wyraźna oszczędność czasu przy jednoczesnym osiąganiu lepszej jakości pracy. Handlowcy, wykorzystując mobilny CRM, dostosowują swoje działanie do zmieniających się wymogów rynkowych. Dla nich aplikacje tego typu to ogromna swoboda, bez której nie wyobrażają sobie codziennej pracy.

Dobre przygotowanie

Z mobilnym CRM nic nie zaskoczy Cię podczas spotkania z klientem. Wszystkie dane, jakie są potrzebne do zawarcia transakcji, przeprowadzenia negocjacji handlowych czy przedstawienia oferty znajdują się bowiem w systemie, do którego dostęp jest nieograniczony. Co ważne, nie ma potrzeby zabierania ze sobą pliku dokumentów, segregatorów czy katalogów – wszystko, co niezbędne jest w zasięgu ręki, w smartfonie lub tablecie.

Bez czekania i opóźnień

Przekazywanie danych za pomocą mobilnej wersji aplikacji CRM odbywa się niejako w czasie rzeczywistym, bez zbędnych opóźnień. Komunikacja jest zatem, tak jak system, w pełni mobilna i dzięki temu umożliwia podejmowanie natychmiastowych decyzji handlowych oraz dostosowywanie się do nagłych i nieprzewidzianych zmian w harmonogramie spotkań biznesowych.

Aplikacje mobilne CRM zostały stworzone z myślą o różnych platformach przenośnych – telefonach komórkowych, tabletach, smartfonach czy notebookach. Dedykowane są również zarówno dużym, jak i małym działalnościom gospodarczym. Potrzeby niewielkich firm zaspokoi z całą pewnością prosty i czytelny miniCRM.pl – aplikacja zaprojektowana dla mikro i małych przedsiębiorców oraz freelancerów.

Podobne wpisy: Mobilny CRM

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym