Jak zmienić pakiet na wyższy w miniCRM?

Aby zmienić pakiet na wyższy w miniCRM należy wykupić odpowiedni, wyższy abonament na wybrany okres czasu.

Czytaj dalej →

Jak sprzedawać za pomocą storytellingu?

Snucie opowieści towarzyszy ludzkości niemal od początku jej istnienia. Byliśmy jeszcze niepiśmienni, a już potrafiliśmy opowiadać i kreować świat słowami. Gawędziarze i wędrowni pieśniarze „grali” na ludzkich emocjach, prezentując historie kryminalne, miłosne, czy łzawe, wywołując uśmiech, wzruszenie lub złość. Czy mieli słuchaczy? Oj tak! Całe tłumy przychodziły posłuchać opowieści pełnych pasji i uczuć. Mimo że minęło już tyle lat, to ludzie wcale się nie zmienili – intrygujące historie nadal interesują każdego z nas, […]

Czytaj dalej →

Dlaczego powinieneś ustalić swoje cele sprzedażowe?

Właściwie określone cele sprzedażowe pomogą Ci upiec dwie pieczenie na jednym ogniu: podnieść zyski firmy i uatrakcyjnić jej ofertę, jednocześnie dając sprzedawcom poczucie zadowolenia i satysfakcji z wykonanej pracy. Na dodatek cele wspierają proces budowanie zaangażowania zespołu i motywowania go do ciągłego rozwoju. Zarządzanie celami sprzedażowymi może się okazać wspaniałą przygodą, jeśli tylko umiejętnie do nich podejdziesz. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Informacje na temat zgodności miniCRM z RODO

RODO to skrótowiec od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (GDPR), jest to rozporządzenie Unijne, które wchodzi w życie 25 maja 2018 roku. Będzie obowiązywało we wszystkich krajach UE. Ten artykuł ma na celu przybliżyć informację na temat RODO w kontekście miniCRM i poinformować o naszych przygotowaniach związanych z nowym rozporządzeniem. Cały czas pracujemy nad zwiększaniem poziomu bezpieczeństwa danych, wykraczającym poza wymagania stawiane przed nami przez nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. […]

Czytaj dalej →
jak wykorzystać video w frimie

Content video – jak wykorzystać go w swojej firmie?

Coraz mniej osób czyta, coraz więcej ogląda. Tak właśnie wygląda nasza rzeczywistość i trudno z nią dyskutować. Nie wierzysz? Zobacz, jak dużą rolę zaczął odgrywać YouTube, który jest zaraz po Google największą wyszukiwarką w sieci. Choć content marketing wciąż odgrywa (i będzie odgrywał) znaczącą rolę, warto przyjrzeć się z bliska innym formom komunikacji. Dziś będziemy mówić o content video. Sprawdź, dlaczego warto go wykorzystać w swojej strategii marketingowej.

Czytaj dalej →
jak skonstruować opis produktu

Opis produktu – jak może zwiększyć Twoją sprzedaż?

Walka o klienta trwa, zwłaszcza w sklepach internetowych. Setki podobnych ofert oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że właściciele sklepów internetowych z każdym dniem czują na sobie oddech konkurencji. A konsumenci? Sprawdzają zazwyczaj pierwszą i drugą stronę wyszukiwarki internetowej Google, nie zagłębiając się w dalsze pozycje. Co to oznacza dla sprzedawców w branży e-commerce? Tylko tyle, że powinni zwrócić uwagę na opisy swoich produktów w sklepie. Dlaczego to takie ważne? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →
Jak określić target

Co to jest grupa docelowa i jak ją wyznaczyć?

Oferujesz świetny produkt w dobrej cenie, a klientów wciąż za mało? Aby Twoje działania marketingowe i sprzedażowe przynosiły efekty, musisz mówić do wybranych – do swojej grupy docelowej, zawieszając na haczyku odpowiednią przynętę. Jak wyznaczyć target? Dlaczego określenie kręgu potencjalnych klientów ma tak duże znaczenie? Odpowiadamy!

Czytaj dalej →
jak analizowac sprzedaz

Jak efektywnie analizować sprzedaż?

Każdy przedsiębiorca dąży do tego, aby jego firma osiągała wysokie zyski. Jest to możliwe jedynie dzięki skutecznej sprzedaży. Jednak dziś konkurencja jest ogromna – technologia stworzyła nie tylko możliwości, ale również zagrożenia. Dlatego, aby móc się cieszyć wysokimi wynikami, które przekładają się na zyski dla firmy, musisz nauczyć się analizować procesy sprzedażowe. Jak to zrobić? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Jak sprawić żeby Klient wrócił do Twojego sklepu?

Wielokrotnie czytamy w sieci pytania „co zrobić, żeby mój Klient do mnie wrócił?”, „co można udoskonalić na stronie, żeby zachęcić do ponownego zakupu?”. Istnieje wiele odpowiedzi na te pytania, istnieje też wiele metod na osiągnięcie lepszych wyników, ale które z nich są najskuteczniejsze? Czy jest na to jedno, uniwersalne rozwiązanie?

Czytaj dalej →
social media

Social selling – z czym się to je?

Media społecznościowe zawładnęły naszą rzeczywistością. Na portalach spędzamy coraz więcej czasu, lajkując posty i scrollując tablice. Amerykańska agencja marketingowa Mediakix obliczyła, że przeciętny użytkownik przeznacza na te czynności ponad 5 lat swojego życia. Specjaliści od marketingu internetowego zauważyli tę tendencję już kilka lat temu i coraz więcej uwagi poświęcają rozwiązaniom w zakresie social selling. Jak wykorzystać je w strategii marki? I na czym tak naprawdę polegają?

Czytaj dalej →