CRM w sprzedaży B2B – jak go wykorzystać?

Pozyskiwanie Klientów to problem, z którym boryka się niemal każdy przedsiębiorca. Bez względu na to, czy jego grupą docelową jest klient prywatny, czy też biznesowy. Ten drugi to z reguły jeszcze większe wyzwanie, ponieważ sektor B2B rządzi się swoimi prawami. Co to znaczy i dlaczego do pomocy w sprzedaży B2B warto wdrożyć system CRM?

Czytaj dalej →
Jak wykorzystać CRM w tworzeniu strony lądowania

Landing page w CRM – co może zmienić w Twojej firmie?

Landing page to drobna rzecz, a jednak może przesądzić o powodzeniu całej kampanii reklamowej w internecie. Jeśli przygotujemy ją umiejętnie, znacząco poprawimy skuteczność naszych działań marketingowych. Na co więc zwrócić uwagę, projektując stronę lądowania? Jak ułatwić sobie proces zdobywania leadów? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →
na co postawic w 2018 roku

Trendy w branży e-commerce 2018

E-commerce już od kilku lat jest jedną z lepiej rozwijających się branży nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Każdego roku pojawiają się nowe rozwiązania, które pozwalają na zwiększenie sprzedaży i nawiązanie bliskich relacji z klientami. Co będzie wiodącym trendem w 2018 roku? I jakie szanse wynikają w tego dla branży e-commerce?

Czytaj dalej →
CRM na 2018

CRM na miarę 2018 roku

Co przyniesie rok 2018 w biznesie i marketingu? Eksperci przewidują, że obejdzie się bez rewolucji. Wciąż będzie konkurencyjnie i intensywnie – klienci docenią wysoki poziom usług, spersonalizowane oferty i indywidualne podejście. Wyścig o klientów wygrają więc przedsiębiorcy, którzy zadbają o zbudowanie z nimi długotrwałych relacji. W 2018, podobnie jak w poprzednich latach, warto wspomóc funkcjonowanie firmy systemem CRM. Jaki wybrać, aby przegonić konkurentów? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Plany na rozwój aplikacji miniCRM w 2018

Koniec roku coraz bliżej, a wraz z nim czas na nowości, plany i postanowienia noworoczne. W naszej branży nie ma czasu na przestój, o czym doskonale wiemy! Dlatego też analiza rynku, a przede wszystkim potrzeb Klientów, pozwoliła nam dostrzec i zaplanować kierunek, w jakim rozwijać się będzie aplikacja miniCRM. Co to oznacza? Nowości! Kładziemy nacisk na rozwój aplikacji już od dawna, lecz w 2018 roku chcemy wprowadzić coś totalnie innowacyjnego. Co dokładnie?

Czytaj dalej →
crm na 2018 rok

Jaki CRM wybrać w 2018 roku?

Nowy rok to zawsze chęć zmiany, nie tylko w życiu prywatnym, ale również w biznesie. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie nowych systemów u siebie w firmie. Z roku na rok coraz większą popularnością cieszy się CRM służący do zarządzania danymi klienta oraz do wspierania procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie. Twórcy tego systemu starają się go ciągle udoskonalać, wprowadzając nowe funkcje. Na co zwrócić uwagę, wybierając CRM w 2018 roku? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Nowość w 2018 w miniCRM – Klient e-mail

Wraz z każdym Nowym Rokiem jesteśmy skorzy do zmian i wymyślania postanowień noworocznych. Załoga miniCRM nie spoczęła na laurach i w 2017 zrealizowała swoje założenie. Już niedługo udostępnimy dla użytkowników miniCRM Klienta pocztowego. Na początku Nowego Roku warto podjąć słuszną decyzję i zdecydować się na wdrożenie w swojej firmie miniCRM-u – Prostego CRM-u online – aplikacji usprawniającej działanie Twojego zespołu.

Czytaj dalej →

Wpływ UX na sprzedaż w sklepie internetowym

Wielu właścicieli sklepów internetowych wciąż nie docenia roli User Experience w procesie sprzedażowym. Tym samym już na starcie zmniejszają swoją szansę na pozytywną interakcję z klientem. Czym jest UX i jak wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Jakie narzędzia do analizowania wzmianek w Internecie?

Od kilku lat media społecznościowe rozwijają się w zastraszającym tempie. Facebook w Polsce ma ponad 14 mln użytkowników, z czego 79% korzysta z serwisu każdego dnia! Dlatego wiele firm dostrzegło potencjał social mediów, jako miejsca, w którym można zwrócić na siebie uwagę potencjalnego Klienta. Z tego powodu zaczęły powstawać narzędzia do monitoringu mediów społecznościowych, które przyczyniają się do lepszego zrozumienia potrzeb, zwyczajów i zachowań konsumentów.

Czytaj dalej →
dlaczego klienci porzucaja koszyki

Klienci porzucają koszyk w Twoim sklepie? Sprawdź dlaczego!

Z badań wynika, że w 2016 roku średnio aż 69% koszyków zostało porzuconych w trakcie procesu zakupowego. To automatycznie rodzi pytanie, dlaczego tak się dzieje, skoro produkt niewątpliwie wzbudził zainteresowanie potencjalnego klienta. Warto uświadomić sobie, że na podjęcie decyzji o zakupie w sklepie internetowym wpływa jeszcze kilka innych czynników. Jakich? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →