Dlaczego warto wysyłać newsletter do swoich klientów?

Z działaniami marketingowymi jest tak, że jeśli jakieś stanie się modne, od razu wszyscy się na niego „rzucają”. Niestety, często nawet nie próbując zrozumieć, jakie korzyści płyną z danego rozwiązania. Tak jest z newsletterami – bardzo dużo firm wdrożyło to działanie do swojego planu marketingowego, jednak nie korzystają z niego na 100%, ponieważ nie mają pojęcia o wszystkich możliwościach, jakie daje. Dlaczego więc warto wysyłać newsletter do swoich klientów? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Jak sprzedawać więcej dzięki systemowi CRM

Jeśli wydaje Ci się, że system CRM to droga zabawka wyłącznie dla dużych firm udowodnimy Ci, że grubo się mylisz! Nawet jeśli jesteś małą firmą, która codziennie komunikuje się tylko kilkunastoma klientami, system zarządzania relacjami z klientem może usprawnić proces sprzedaży, a także zwiększyć zyski.

Czytaj dalej →

Jak sprzedawać więcej w sektorze B2B?

Każda firma nastawiona jest na osiągnięcie jakiegoś celu, najczęściej jest nim wzrost sprzedaży. O ile dotarcie do sektora B2C jest nie najłatwiejszą sprawą, tak sektor B2B jest wyzwaniem w każdej branży. Jaka jest różnica pomiędzy sektorami? Jak zwiększyć sprzedaż B2B?

Czytaj dalej →

Jak poprosić klienta o wystawienie referencji?

Obsługując klientów, należy dbać o jakość. Ważne, aby zarówno wykonywana usługa, jak i poziom konwersacji z kontrahentem był na wysokim poziomie. Z reguły warto opierać się na banalnym, acz znamiennym motto – zadowolony klient, to zadowolony sprzedawca. Dlaczego? Chociażby dlatego, że oprócz satysfakcji z właściwie wykonanej usługi, jako przedsiębiorca zyskujemy możliwość uzyskania cennych referencji. I tutaj pojawia się pytanie – w jaki sposób poprosić klienta o wystawienie referencji?

Czytaj dalej →

Jak zorganizować bazę kontaktów w firmie?

Będąc przedsiębiorcą, stale pozyskujesz nowe kontakty. Musisz je gdzieś przechowywać i właściwie kategoryzować, by z biegiem czasu nie zagubiły się i nie zniknęły pod stertą innych danych. Złym pomysłem jest notowanie ważnych kontaktów na papierze, który może ulec zniszczeniu lub zgubieniu. Dużo lepszą i bezpieczniejszą formą jest przechowywanie ważnych kontaktów w wersji cyfrowej. Wielu właścicieli firm już potwierdziło zasadność tego rozwiązania, decydując się na wdrożenie do swojej firmy systemu CRM. Te sprytne aplikacje […]

Czytaj dalej →

Kalendarz cyfrowy, czy papierowy?

Wielu z nas jest tak zajętych, że tworzenie harmonogramów i planów jest jedynym sposobem na przetrwanie do weekendu. Codziennie człowiek ma tyle obowiązków związanymi z pracą, a jednocześnie chciałby mieć wystarczająco dużo czasu na relaks i zabawę. Jednym ze sposobów na znalezienie konsensusu pomiędzy wszystkimi obowiązkami jest odpowiednie rozplanowanie dnia i tutaj pojawia się problem. Jaki kalendarz wybrać, papierowy czy cyfrowy?

Czytaj dalej →

Jak dobrze wypaść na tle konkurencji, czyli zadbaj o referencje!

Kiedy klient szuka firmy, która zadba o jego zadania, chce wiedzieć jak najwięcej. Jak będzie przebiegać współpraca? Czy w razie jakichkolwiek problemów może od razu uzyskać pomoc? Czy powierzone zadania zostaną wykonane w sposób rzetelny i satysfakcjonujący? Na te pytania ciężko mu znaleźć odpowiedź. Z obserwacji wynika, że samo zapewnienie firmy o profesjonalizmie nie wystarczy. Chyba że… opinia jest wystawiona przez innego klienta!

Czytaj dalej →

6 sposobów na zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem technologii

Obecnie 55% Polaków, robi zakupy oraz wybiera usługi przez Internet. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, choć, aż 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostatecznym zakupem. Metody sprzedaży zaczerpnięte z galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi zdecydowanie ułatwiają kontakt z klientem i zwiększają sprzedaż.

Czytaj dalej →

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów?

Firma nie istnieje bez klientów. Pozyskiwanie nowych zleceń to podstawowy punkt działalności każdego biznesu. Jednak wiele firm wcześniej lub później zaczyna borykać się z problemem zdobywania nowych kontrahentów. Jak do nich dotrzeć i jak zwiększyć sprzedaż? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Jak media społecznościowe mogą pomóc Twojej firmie?

Internet jest miejscem, który pochłonął już wszystkie biznesy. Jedni są zafascynowani takim rozwojem sytuacji, inni przerażeni. Nie ma się co oszukiwać – miejsce, które gromadzi cały biznesowy świat, stwarza niewyobrażalnie dużą konkurencję. To właśnie dlatego marketing internetowy świeci tryumfy i ciągle poszukuje nowych rozwiązań. Media społecznościowe dają ogromne możliwości w zakresie promowania firmy i docierania do klientów. Jak je wykorzystać?

Czytaj dalej →