CRM na 2018

CRM na miarę 2018 roku

Co przyniesie rok 2018 w biznesie i marketingu? Eksperci przewidują, że obejdzie się bez rewolucji. Wciąż będzie konkurencyjnie i intensywnie – klienci docenią wysoki poziom usług, spersonalizowane oferty i indywidualne podejście. Wyścig o klientów wygrają więc przedsiębiorcy, którzy zadbają o zbudowanie z nimi długotrwałych relacji. W 2018, podobnie jak w poprzednich latach, warto wspomóc funkcjonowanie firmy systemem CRM. Jaki wybrać, aby przegonić konkurentów? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Plany na rozwój aplikacji miniCRM w 2018

Koniec roku coraz bliżej, a wraz z nim czas na nowości, plany i postanowienia noworoczne. W naszej branży nie ma czasu na przestój, o czym doskonale wiemy! Dlatego też analiza rynku, a przede wszystkim potrzeb Klientów, pozwoliła nam dostrzec i zaplanować kierunek, w jakim rozwijać się będzie aplikacja miniCRM. Co to oznacza? Nowości! Kładziemy nacisk na rozwój aplikacji już od dawna, lecz w 2018 roku chcemy wprowadzić coś totalnie innowacyjnego. Co dokładnie?

Czytaj dalej →
crm na 2018 rok

Jaki CRM wybrać w 2018 roku?

Nowy rok to zawsze chęć zmiany, nie tylko w życiu prywatnym, ale również w biznesie. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie nowych systemów u siebie w firmie. Z roku na rok coraz większą popularnością cieszy się CRM służący do zarządzania danymi klienta oraz do wspierania procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie. Twórcy tego systemu starają się go ciągle udoskonalać, wprowadzając nowe funkcje. Na co zwrócić uwagę, wybierając CRM w 2018 roku? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Nowość w 2018 w miniCRM – Klient e-mail

Wraz z każdym Nowym Rokiem jesteśmy skorzy do zmian i wymyślania postanowień noworocznych. Załoga miniCRM nie spoczęła na laurach i w 2017 zrealizowała swoje założenie. Już niedługo udostępnimy dla użytkowników miniCRM Klienta pocztowego. Na początku Nowego Roku warto podjąć słuszną decyzję i zdecydować się na wdrożenie w swojej firmie miniCRM-u – Prostego CRM-u online – aplikacji usprawniającej działanie Twojego zespołu.

Czytaj dalej →

Wpływ UX na sprzedaż w sklepie internetowym

Wielu właścicieli sklepów internetowych wciąż nie docenia roli User Experience w procesie sprzedażowym. Tym samym już na starcie zmniejszają swoją szansę na pozytywną interakcję z klientem. Czym jest UX i jak wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Jakie narzędzia do analizowania wzmianek w Internecie?

Od kilku lat media społecznościowe rozwijają się w zastraszającym tempie. Facebook w Polsce ma ponad 14 mln użytkowników, z czego 79% korzysta z serwisu każdego dnia! Dlatego wiele firm dostrzegło potencjał social mediów, jako miejsca, w którym można zwrócić na siebie uwagę potencjalnego Klienta. Z tego powodu zaczęły powstawać narzędzia do monitoringu mediów społecznościowych, które przyczyniają się do lepszego zrozumienia potrzeb, zwyczajów i zachowań konsumentów.

Czytaj dalej →
dlaczego klienci porzucaja koszyki

Klienci porzucają koszyk w Twoim sklepie? Sprawdź dlaczego!

Z badań wynika, że w 2016 roku średnio aż 69% koszyków zostało porzuconych w trakcie procesu zakupowego. To automatycznie rodzi pytanie, dlaczego tak się dzieje, skoro produkt niewątpliwie wzbudził zainteresowanie potencjalnego klienta. Warto uświadomić sobie, że na podjęcie decyzji o zakupie w sklepie internetowym wpływa jeszcze kilka innych czynników. Jakich? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Czy warto wykorzystać content marketing w sprzedaży?

Od dawna mówi się, że content is a king. Ale czy content marketing, inaczej marketing treści, naprawdę sprzedaje? Oczywiście! Klasyczny marketing, który wprost krzyczy „kup”, przestał spełniać swoje zadanie ponieważ konsumenci stali się zmęczeni ciągłymi wrzeszczącymi reklamami, a dodatkowo coraz lepiej znają swoje potrzeb i stali się wymagającymi graczami. Co zatem zrobić, by sprzedawać dzięki treści?

Czytaj dalej →
komunikacja przy pomocy messengera w firmie

Bot na Messengerze – jak wykorzystać go w swojej firmie?

W 2016 roku świat obiegła wiadomość, że w znanej wszystkim aplikacji Messenger pojawi się funkcja botów. Na początku rozwiązanie to było testowane przez duże amerykańskie marki, m.in. Burger King czy Wall Street Journal. Obecnie w 2017 roku jesteśmy na etapie, gdy coraz więcej firm zaczyna się zastanawiać, czy nie zastosować takiego rozwiązania u siebie. Jakie korzyści dla przedsiębiorstwa płyną z wdrożenia botów do komunikacji? Jak wykorzystać to w strategii komunikacyjnej swojej firmy? I czy to się w ogóle opłaca?

Czytaj dalej →

Ludzie nie otwierają Twoich maili? Sprawdź jak temu zaradzić i zwiększyć sprzedaż!

Pisanie skutecznych mailing to podstawa, która zwraca uwagę i prowokuję do działania odbiorców. Jednak, aby mailing był skuteczny i przynosił korzyści, musisz pamiętać o kilku złotych zasadach. Co zrobić, aby zwiększyć rating maili i zwiększyć sprzedaż?

Czytaj dalej →