Jak sprzedawać więcej w sektorze B2B?

Każda firma nastawiona jest na osiągnięcie jakiegoś celu, najczęściej jest nim wzrost sprzedaży. O ile dotarcie do sektora B2C jest nie najłatwiejszą sprawą, tak sektor B2B jest wyzwaniem w każdej branży. Jaka jest różnica pomiędzy sektorami? Jak zwiększyć sprzedaż B2B?

Czytaj dalej →

Jak poprosić klienta o wystawienie referencji?

Obsługując klientów, należy dbać o jakość. Ważne, aby zarówno wykonywana usługa, jak i poziom konwersacji z kontrahentem był na wysokim poziomie. Z reguły warto opierać się na banalnym, acz znamiennym motto – zadowolony klient, to zadowolony sprzedawca. Dlaczego? Chociażby dlatego, że oprócz satysfakcji z właściwie wykonanej usługi, jako przedsiębiorca zyskujemy możliwość uzyskania cennych referencji. I tutaj pojawia się pytanie – w jaki sposób poprosić klienta o wystawienie referencji?

Czytaj dalej →

Jak zorganizować bazę kontaktów w firmie?

Będąc przedsiębiorcą, stale pozyskujesz nowe kontakty. Musisz je gdzieś przechowywać i właściwie kategoryzować, by z biegiem czasu nie zagubiły się i nie zniknęły pod stertą innych danych. Złym pomysłem jest notowanie ważnych kontaktów na papierze, który może ulec zniszczeniu lub zgubieniu. Dużo lepszą i bezpieczniejszą formą jest przechowywanie ważnych kontaktów w wersji cyfrowej. Wielu właścicieli firm już potwierdziło zasadność tego rozwiązania, decydując się na wdrożenie do swojej firmy systemu CRM. Te sprytne aplikacje […]

Czytaj dalej →

Kalendarz cyfrowy, czy papierowy?

Wielu z nas jest tak zajętych, że tworzenie harmonogramów i planów jest jedynym sposobem na przetrwanie do weekendu. Codziennie człowiek ma tyle obowiązków związanymi z pracą, a jednocześnie chciałby mieć wystarczająco dużo czasu na relaks i zabawę. Jednym ze sposobów na znalezienie konsensusu pomiędzy wszystkimi obowiązkami jest odpowiednie rozplanowanie dnia i tutaj pojawia się problem. Jaki kalendarz wybrać, papierowy czy cyfrowy?

Czytaj dalej →

Jak dobrze wypaść na tle konkurencji, czyli zadbaj o referencje!

Kiedy klient szuka firmy, która zadba o jego zadania, chce wiedzieć jak najwięcej. Jak będzie przebiegać współpraca? Czy w razie jakichkolwiek problemów może od razu uzyskać pomoc? Czy powierzone zadania zostaną wykonane w sposób rzetelny i satysfakcjonujący? Na te pytania ciężko mu znaleźć odpowiedź. Z obserwacji wynika, że samo zapewnienie firmy o profesjonalizmie nie wystarczy. Chyba że… opinia jest wystawiona przez innego klienta!

Czytaj dalej →

6 sposobów na zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem technologii

Obecnie 55% Polaków, robi zakupy oraz wybiera usługi przez Internet. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, choć, aż 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostatecznym zakupem. Metody sprzedaży zaczerpnięte z galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi zdecydowanie ułatwiają kontakt z klientem i zwiększają sprzedaż.

Czytaj dalej →

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów?

Firma nie istnieje bez klientów. Pozyskiwanie nowych zleceń to podstawowy punkt działalności każdego biznesu. Jednak wiele firm wcześniej lub później zaczyna borykać się z problemem zdobywania nowych kontrahentów. Jak do nich dotrzeć i jak zwiększyć sprzedaż? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Jak media społecznościowe mogą pomóc Twojej firmie?

Internet jest miejscem, który pochłonął już wszystkie biznesy. Jedni są zafascynowani takim rozwojem sytuacji, inni przerażeni. Nie ma się co oszukiwać – miejsce, które gromadzi cały biznesowy świat, stwarza niewyobrażalnie dużą konkurencję. To właśnie dlatego marketing internetowy świeci tryumfy i ciągle poszukuje nowych rozwiązań. Media społecznościowe dają ogromne możliwości w zakresie promowania firmy i docierania do klientów. Jak je wykorzystać?

Czytaj dalej →

W prostocie tkwi siła – 10 najważniejszych cech miniCRM

Jako jedną z najczęstszych wad systemu CRM, firmy wymieniają skomplikowaną strukturę. Nieprzydatne funkcje, mało czytelny interfejs, czy trudna obsługa programu, to rzeczy, które już na starcie zniechęcają potencjalnego klienta do skorzystania z usługi. Aby tego uniknąć, wystarczy postawić na prostotę. Nie wierzysz? Poznaj 10 cech, które sprawiają, że obsługa miniCRM jest łatwa i przyjemna.

Czytaj dalej →

Nowe cenniki 2017

Od 1 lutego 2017 wprowadzamy nową formę rozliczeń premiującą firmy, które wykupują abonament z góry na 1 lub 2 lata.

Czytaj dalej →