6 sposobów na zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem technologii

Obecnie 55% Polaków, robi zakupy oraz wybiera usługi przez Internet. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, choć, aż 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostatecznym zakupem. Metody sprzedaży zaczerpnięte z galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi zdecydowanie ułatwiają kontakt z klientem i zwiększają sprzedaż.

Czytaj dalej →

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów?

Firma nie istnieje bez klientów. Pozyskiwanie nowych zleceń to podstawowy punkt działalności każdego biznesu. Jednak wiele firm wcześniej lub później zaczyna borykać się z problemem zdobywania nowych kontrahentów. Jak do nich dotrzeć i jak zwiększyć sprzedaż? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Jak media społecznościowe mogą pomóc Twojej firmie?

Internet jest miejscem, który pochłonął już wszystkie biznesy. Jedni są zafascynowani takim rozwojem sytuacji, inni przerażeni. Nie ma się co oszukiwać – miejsce, które gromadzi cały biznesowy świat, stwarza niewyobrażalnie dużą konkurencję. To właśnie dlatego marketing internetowy świeci tryumfy i ciągle poszukuje nowych rozwiązań. Media społecznościowe dają ogromne możliwości w zakresie promowania firmy i docierania do klientów. Jak je wykorzystać?

Czytaj dalej →

W prostocie tkwi siła – 10 najważniejszych cech miniCRM

Jako jedną z najczęstszych wad systemu CRM, firmy wymieniają skomplikowaną strukturę. Nieprzydatne funkcje, mało czytelny interfejs, czy trudna obsługa programu, to rzeczy, które już na starcie zniechęcają potencjalnego klienta do skorzystania z usługi. Aby tego uniknąć, wystarczy postawić na prostotę. Nie wierzysz? Poznaj 10 cech, które sprawiają, że obsługa miniCRM jest łatwa i przyjemna.

Czytaj dalej →

Nowe cenniki 2017

Od 1 lutego 2017 wprowadzamy nową formę rozliczeń premiującą firmy, które wykupują abonament z góry na 1 lub 2 lata.

Czytaj dalej →

Korzyści z używania mobilnej aplikacji CRM

Sukcesem każdej firmy jest jej właściwe zarządzanie. Do tego niezbędny jest prawidłowy przepływ informacji między pracownikami. Aby osiągnąć pozytywny efekt, warto wprowadzić do firmy systemy wspomagające, np. system CRM. Korzystanie z takiego dobrodziejstwa współczesnej technologii znacznie usprawni procesy firmowe. Jeszcze lepiej będzie, jeśli nasz pomocnik będzie dostępny w wersji mobilnej. Dlaczego? Sami zobaczcie!

Czytaj dalej →

Wykreuj wizerunek swojej marki

Sposób w jaki się zachowujemy, ubieramy, jacy jesteśmy w danej sytuacji wpływa na to jak postrzegają nas inni. Tak samo jest w przypadku naszej marki. Założenie działalności gospodarczej wymaga głębokich przemyśleń i wnikliwej analizy rynku. Początkujący przedsiębiorcy wybierają najczęściej branżę, która wiąże się z jego dotychczasowymi zainteresowaniami lub doświadczeniem zawodowym. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa dochodzą kolejne elementy, bez których rozwój firmy nie jest możliwy, takie jak branding. Jak budować wizerunek swojej firmy?

Czytaj dalej →

Jak nie rozmawiać z klientem, czyli 5 błędów w procesie sprzedażowym

W dzisiejszych czasach ludzie są przytłoczeni typowymi hasłami sprzedawców. Oklepane superlatywy i hasła marketingowe „przejadły” się ludziom, przez co stały się mniej skuteczne, a w wielu przypadkach zupełnie niedziałające. Obecnie rynek nasycony jest tak wieloma konkurencyjnymi firmami, z których każda sięga po przeróżne, choć często zbliżone techniki sprzedażowe, próbując namówić potencjalnych klientów do wyboru akurat ich produktu. Niestety wielu sprzedawców zatraciło się w chwytach marketingowych, przez co sztuczność wykorzystywanych przez […]

Czytaj dalej →

5 objawów oznaczających, że Twoja firma potrzebuje systemu CRM

Twoja firma zmaga się na co dzień z wieloma trudnościami. Każdy, kto prowadzi biznes musi nie tylko sprawować pieczę nad tym, co robią jego ludzie, ale też dbać o organizację swojego czasu. Efektywność działań jest niezwykle ważna, a do jej osiągnięcia kluczowe jest dobre zarządzanie i skupienie na efekcie. Na rynku istnieją narzędzia, które mogą ułatwić dbanie o Twój biznes. Zobacz, jakie są objawy, wskazujące na to, że najwyższy czas wprowadzić do swojej firmy system CRM.

Czytaj dalej →

Podstawy osiągnięcia dobrych wyników sprzedażowych

Ważnym krokiem w osiągnięciu sukcesu jest zdanie sobie sprawy, czym właściwie jest sprzedaż. Najtrafniejsza według mnie jest definicja Charles’a Futrell’a, która mówi, że sprzedaż to przekazanie informacji w taki sposób, by nakłoniła ona potencjalnego klienta do zakupu towaru, usługi lub czegokolwiek innego co zaspokoi jego potrzebę. W życiu każdy z nas tak naprawdę jest sprzedawcą i nabywającym usługę w jednej osobie. Produktem jesteśmy np. podczas gdy aplikujemy na jakieś stanowisko, a nabywcą, […]

Czytaj dalej →