Czym jest miniCRM?
miniCRM to prosty CRM online. Odpowiada potrzebom mikro i małych firm oraz freelancerów.
Aplikacja pierwszy raz została zaprezentowana w 2011 roku. Od początku została dobrze przyjęta i opisana przez wielu czołowych dziennikarzy internetowych.
System pomaga zapanować nad kontaktami z klientami, zadaniami dla pracowników, zleceniami i sprzedażą. Sprawdza się w nowoczesnych branżach związanych z usługami lub handlem. Intuicyjność obsługi, przejrzystość i użyteczność sprawiają, że jest ona prosta w użyciu nawet dla osób nie posługujących się wcześniej rozwiązaniem klasy CRM online.
Dane klientów są chronione i przechowywane w nowoczesnej, profesjonalnej serwerowni. Automatyczne kopie bezpieczeństwa uniemożliwiają ich całkowitą utratę. Informacje przesyłane między użytkownikiem i aplikacją, są zaszyfrowane i bezpieczne.
Aplikacja sprzedawana jest w modelu SaaS. Dostępna jest tylko za pośrednictwem przeglądarki internetowej online. Dzięki temu przedsiębiorca nie jest obciążony wysokimi kosztami instalacji, wdrożenia i aktualizacji specjalistycznego systemu. Różne rodzaje abonamentów miesięcznych, dopasowane do wielkości firmy sprawiają, że korzystanie z miniCRM jest tanie, a w przypadku mikro przedsiębiorstwa lub freelancera - darmowe.
Twórca programu, firma Ageno z Bielska-Białej, cały czas rozwija funkcje i możliwości aplikacji.
Kontakt dla mediów
Media społecznościowe
Komunikaty prasowe
- 1 sierpnia 2015, Czat grupowy w miniCRM (PDF)
- 19 marca 2015, Nowa strona główna miniCRM (PDF)
- 14 lutego 2014, miniCRM w nowej odsłonie, mobilnie szybciej minimalistycznie (PDF)
- 10 czerwca 2013, Doczekali się aktualizacji - miniCRM po nowemu (PDF)
- 03 grudnia 2012, miniCRM z kolejnymi nowymi możliwościami (PDF)
- 16 października 2012, miniCRM prze na przód i wprowadza kolejne usprawnienia (PDF)
- Połączone funkcje polskiego CRMu i Dropbox (PDF)
- Nowa wersja aplikacji miniCRM (PDF)
- Polski startup na liście z Evernote (PDF)
- Czym kierować się przy wyborze aplikacji typu CRM? (PDF)
- Dobry kontakt z klientem? Tak! (PDF)
- Mały przedsiębiorca - Proste zarządzanie (PDF)
- Obowiązkowy kryzys, czyli nadmiar zadań do wykonania (PDF)
- Oprogramowanie wspierające działanie firmy - Koszt czy inwestycja? (PDF)
- Zdalnie i wydajnie w Twojej firmie (PDF)
- Chmura daje bezpieczeństwo (PDF)
- Klient wchodzi do gry (PDF)
- Biznes cel CRM (PDF)
- CRM i marketing nowej gospodarki (PDF)
- Jak skutecznie realizować cele biznesowe (PDF)
- Stablilność finansowa firmy - jak ją zachować? (PDF)