dlaczego klienci porzucaja koszyki

Klienci porzucają koszyk w Twoim sklepie? Sprawdź dlaczego!

Z badań wynika, że w 2016 roku średnio aż 69% koszyków zostało porzuconych w trakcie procesu zakupowego. To automatycznie rodzi pytanie, dlaczego tak się dzieje, skoro produkt niewątpliwie wzbudził zainteresowanie potencjalnego klienta. Warto uświadomić sobie, że na podjęcie decyzji o zakupie w sklepie internetowym wpływa jeszcze kilka innych czynników. Jakich? Podpowiadamy!

Czytaj dalej →

Czy warto wykorzystać content marketing w sprzedaży?

Od dawna mówi się, że content is a king. Ale czy content marketing, inaczej marketing treści, naprawdę sprzedaje? Oczywiście! Klasyczny marketing, który wprost krzyczy „kup”, przestał spełniać swoje zadanie ponieważ konsumenci stali się zmęczeni ciągłymi wrzeszczącymi reklamami, a dodatkowo coraz lepiej znają swoje potrzeb i stali się wymagającymi graczami. Co zatem zrobić, by sprzedawać dzięki treści?

Czytaj dalej →
komunikacja przy pomocy messengera w firmie

Bot na Messengerze – jak wykorzystać go w swojej firmie?

W 2016 roku świat obiegła wiadomość, że w znanej wszystkim aplikacji Messenger pojawi się funkcja botów. Na początku rozwiązanie to było testowane przez duże amerykańskie marki, m.in. Burger King czy Wall Street Journal. Obecnie w 2017 roku jesteśmy na etapie, gdy coraz więcej firm zaczyna się zastanawiać, czy nie zastosować takiego rozwiązania u siebie. Jakie korzyści dla przedsiębiorstwa płyną z wdrożenia botów do komunikacji? Jak wykorzystać to w strategii komunikacyjnej swojej firmy? I czy to się w ogóle opłaca?

Czytaj dalej →

Ludzie nie otwierają Twoich maili? Sprawdź jak temu zaradzić i zwiększyć sprzedaż!

Pisanie skutecznych mailing to podstawa, która zwraca uwagę i prowokuję do działania odbiorców. Jednak, aby mailing był skuteczny i przynosił korzyści, musisz pamiętać o kilku złotych zasadach. Co zrobić, aby zwiększyć rating maili i zwiększyć sprzedaż?

Czytaj dalej →

Dlaczego warto wysyłać newsletter do swoich klientów?

Z działaniami marketingowymi jest tak, że jeśli jakieś stanie się modne, od razu wszyscy się na niego „rzucają”. Niestety, często nawet nie próbując zrozumieć, jakie korzyści płyną z danego rozwiązania. Tak jest z newsletterami – bardzo dużo firm wdrożyło to działanie do swojego planu marketingowego, jednak nie korzystają z niego na 100%, ponieważ nie mają pojęcia o wszystkich możliwościach, jakie daje. Dlaczego więc warto wysyłać newsletter do swoich klientów? Sprawdź!

Czytaj dalej →

Jak sprzedawać więcej dzięki systemowi CRM

Jeśli wydaje Ci się, że system CRM to droga zabawka wyłącznie dla dużych firm udowodnimy Ci, że grubo się mylisz! Nawet jeśli jesteś małą firmą, która codziennie komunikuje się tylko kilkunastoma klientami, system zarządzania relacjami z klientem może usprawnić proces sprzedaży, a także zwiększyć zyski.

Czytaj dalej →

Jak sprzedawać więcej w sektorze B2B?

Każda firma nastawiona jest na osiągnięcie jakiegoś celu, najczęściej jest nim wzrost sprzedaży. O ile dotarcie do sektora B2C jest nie najłatwiejszą sprawą, tak sektor B2B jest wyzwaniem w każdej branży. Jaka jest różnica pomiędzy sektorami? Jak zwiększyć sprzedaż B2B?

Czytaj dalej →

Jak poprosić klienta o wystawienie referencji?

Obsługując klientów, należy dbać o jakość. Ważne, aby zarówno wykonywana usługa, jak i poziom konwersacji z kontrahentem był na wysokim poziomie. Z reguły warto opierać się na banalnym, acz znamiennym motto – zadowolony klient, to zadowolony sprzedawca. Dlaczego? Chociażby dlatego, że oprócz satysfakcji z właściwie wykonanej usługi, jako przedsiębiorca zyskujemy możliwość uzyskania cennych referencji. I tutaj pojawia się pytanie – w jaki sposób poprosić klienta o wystawienie referencji?

Czytaj dalej →

Jak zorganizować bazę kontaktów w firmie?

Będąc przedsiębiorcą, stale pozyskujesz nowe kontakty. Musisz je gdzieś przechowywać i właściwie kategoryzować, by z biegiem czasu nie zagubiły się i nie zniknęły pod stertą innych danych. Złym pomysłem jest notowanie ważnych kontaktów na papierze, który może ulec zniszczeniu lub zgubieniu. Dużo lepszą i bezpieczniejszą formą jest przechowywanie ważnych kontaktów w wersji cyfrowej. Wielu właścicieli firm już potwierdziło zasadność tego rozwiązania, decydując się na wdrożenie do swojej firmy systemu CRM. Te sprytne aplikacje […]

Czytaj dalej →

Kalendarz cyfrowy, czy papierowy?

Wielu z nas jest tak zajętych, że tworzenie harmonogramów i planów jest jedynym sposobem na przetrwanie do weekendu. Codziennie człowiek ma tyle obowiązków związanymi z pracą, a jednocześnie chciałby mieć wystarczająco dużo czasu na relaks i zabawę. Jednym ze sposobów na znalezienie konsensusu pomiędzy wszystkimi obowiązkami jest odpowiednie rozplanowanie dnia i tutaj pojawia się problem. Jaki kalendarz wybrać, papierowy czy cyfrowy?

Czytaj dalej →