Maksymilian Śleziak • Porady

Szczegóły zlecenia często są przekazywane „w biegu” i na „wczoraj”. Przy jego realizacji potrzebne są na „już”. Kołem ratunkowym w takim momencie są notatki – przechowywane w jednym, bezpiecznym miejscu, dostępne 24/h przez 365 dni w roku.

Używając miniCRM zapewne dostrzegłeś (aś) kilka zmian.
W zaktualizowanej wersji  znajdziesz m.in. rozbudowane przez nas notatki. Co to znaczy? Obecnie zapisując notatkę dotyczącą danego interesu lub kontaktu masz możliwość przypisania jej kategorii. Gdy wybierzesz np. spotkanie możesz określić jego datę, powiązać je z konkretną firmą oraz dodać załącznik w postaci np. umowy wstępnej na realizację zlecenia.

Widok okna dodawania „notatki” oraz po jej zapisaniu, w szczegółach interesu.

 

 

Dodając większą ilość notatek do zlecenia, odszukasz je w ekspresowym tempie według kategorii lub ich autora.

 

 

Notatki są pomocne m.in. przy:

– ustalaniu szczegółów zlecenia
– zapisywaniu uwag klienta
– spotkaniu z klientem
– opracowywaniu końcowej oferty dla klienta
– grupowej realizacji zlecenia

 

 

 

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym