Maksymilian Śleziak • Porady

Szkolenia „Marketing w czasach mobilności” z zarządzania firmą przy pomocy nowoczesnych narzędzi informatycznych mają na celu zainspirowanie osób działających w różnych branżach do wprowadzania innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem i tworzenia nowych usług/produktów w perspektywie dotacji unijnych w latach 2014-2020.

Udział w szkoleniach jest w 100% dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Rozwój technologiczny w XXI wieku otworzył nowe możliwości w zakresie kreowania działań biznesowych. Kapitałem każdego przedsiębiorstwa jest know-how na bazie, którego mogą powstać futurystyczne produkty i usługi. Jednak zanim do tego dojdzie, projekt przechodzi przez wiele faz, w których szczególnie początkowe założenia mogą być kluczowe dla powodzenia przedsięwzięcia.

Stąd też tak ważne jest odpowiednie zdefiniowanie projektu na podstawie sprawdzonych technik:

  1. Generowanie pomysłów: burza mózgów, technika 365, listy kontrolne, arkusz krytycznej oceny, analiza morfologiczna
  2. Zbieranie pomysłów: ekspertyzy indywidualne, formularze, kwestionariusze, wywiady, narady problemowe, technika delficka, technika Quest
  3. Ocena wariantów rozwiązań: oceny binarne, oceny punktowe, profile oceny, analiza wartości użytkowej
  4. Dokumentowanie pomysłów i rozwiązań: formularze, schematy opisów, graf problemów

Komercjalizacja pomysłów jest niezwykle złożonym procesem, w którym punktem wyjścia jest budżet projektu. Źródłem pozyskania funduszy na realizację przedsięwzięcia może być Unia Europejska. W Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego w latach 2014- 2020 przewidziano około 2,5 mld Euro z czego co najmniej 250 mln Euro będzie przeznaczone na wzmocnienie konkurencyjności mikroprzedsiębiorców i MŚP. Dotacje unijne są szansą dla wielu firm na zdynamizowanie działalności i zwiększenie udziału w rynku.

Komisja Europejska rekomenduje stosowanie przy realizacji projektów dotowanych z UE, metodologie Project Cycle Management, w której używana jest między innymi Metoda Macierzy Logicznej. Uczestnicy szkolenia Mobiklas będą mieli szanse dobrać odpowiednie do swoich potrzeb rozwiązania z zakresu metodologii zarządzania projektem (PMI, PRINCE2, Agile i PCM), czy też zarządzania procesowego. Kurs ponadto kładzie nacisk na adaptację projektów do realiów rynkowych, dlatego też w programie zawarte zostały kwestie związane z zarządzaniem relacjami z klientem, rekrutacją odpowiednich specjalistów oraz controllingiem finansowym.

W częściach warsztatowych uczestnicy będą pracować na laptopach szkoleniowych wyposażonych w niezbędne oprogramowanie z zakresu zarządzania projektowego, controllingu i CRM-u (miniCRM). Program szkolenia oparty jest na pracy z przykładami bazującymi na zawodowym doświadczeniu kursantów. Wykładowcy Mobiklas zrealizowali ponad 100 projektów finansowanych z Unii Europejskiej na łączną kwotę około 20 mln złotych (w tym m.in. z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka – skierowanego dla start-upów działania 8.1 na tworzenie i wdrażanie e-usług,, skierowanego do MŚP działania 8.2 dot. wdrażania systemów b2b, czy też skierowanego dla mikro- i małych przedsiębiorstw Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji; Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – z działań dla osób otwierających działalność gospodarczą oraz z Regionalnych Programów Operacyjnych m.in. RPO Woj. Śląskiego na inwestycje w mikroprzedsiębiorstwach i MŚP). Szkolenia przeznaczone są dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców (właściciel działalności gospodarczej lub wspólnik spółki osobowej) oraz pracowników mikro/MŚP (umowa o pracę) z województwa śląskiego. Koszt udziału w szkoleniach jest w 100% finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Terminy szkoleń:

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym