Sprzedajesz ubezpieczenia i poszukujesz aplikacji, w której będziesz przetrzymywać najważniejsze informacje o Twoich klientach? Dobrze trafiłeś. Pozbądź się papierów, bałaganu i bólu głowy. Skup się na zdobywaniu klientów.
- Testuj za darmo. Spróbuj teraz, rejestracja to tylko 10s.
- 40% więcej czasu na zdobywanie nowych klientów.
- miniCRM to proste i łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania Twoimi kontaktami z klientami.
- Prosto i intuicyjnie.
- Kompleksowa obsługa kontaktów z klientem.
- Monitorowanie i analiza sprzedaży.
- Pomoc w tworzeniu planów sprzedażowych.
- Bezpieczeństwo przechowywania poufnych danych klienta.
Nie czekaj i wypróbuj już teraz, bo tylko 30 sekund dzieli Cię od sprawdzenia pełnej wersji aplikacji, która przyniesie Ci wymierne korzyści. Sprawdź teraz »
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
600+
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
95%
Klientów poleca
nas swoim znajomym