Sprzedajesz ubezpieczenia i poszukujesz aplikacji, w której będziesz przetrzymywać najważniejsze informacje o Twoich klientach? Dobrze trafiłeś. Pozbądź się papierów, bałaganu i bólu głowy. Skup się na zdobywaniu klientów.
- Testuj za darmo. Spróbuj teraz, rejestracja to tylko 10s.
 - 40% więcej czasu na zdobywanie nowych klientów.
 - miniCRM to proste i łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania Twoimi kontaktami z klientami.
 
- Prosto i intuicyjnie.
 - Kompleksowa obsługa kontaktów z klientem.
 - Monitorowanie i analiza sprzedaży.
 - Pomoc w tworzeniu planów sprzedażowych.
 - Bezpieczeństwo przechowywania poufnych danych klienta.
 
Nie czekaj i wypróbuj już teraz, bo tylko 30 sekund dzieli Cię od sprawdzenia pełnej wersji aplikacji, która przyniesie Ci wymierne korzyści. Sprawdź teraz »
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
    600+
    
  Firm codziennie 
loguje się do miniCRM
    95%
    
  
Klientów poleca
nas swoim znajomym
