Maksymilian Śleziak • Porady

materialy-do-strony

Skrupulatne i rzetelne przygotowanie materiałów na stronę internetową jest czynnikiem wpływającym na jej jakość oraz częstotliwość odwiedzin naszej witryny przez użytkowników. Materiały te to między innymi teksty znajdujące się na stronie, firmowe logo czy zdjęcia w galerii. Na co zatem należy zwrócić uwagę, aby zawartość witryny była tą, której poszukują odbiorcy?

Postaw na rzetelne i aktualne informacje

Jakość tekstowej zawartości Twojej strony internetowej jest sprawą nadrzędną. Adresat szuka u Ciebie przede wszystkim informacji – o produkcie, ofercie czy usługach. Dlatego też treść witryny musi być prawdziwa, wyczerpująca dla klienta oraz wciąż aktualizowana. Jeśli odbiorca nie znajdzie na Twojej stronie ważnych dla niego danych, wyszuka je u konkurencji. Pisz w sposób kompletny, skrupulatny, wymieniaj najważniejsze informacje. Ułóż je w logiczną hierarchię – od tych najistotniejszch do coraz bardziej szczegółowych. Kieruj się jednak również zdrowym rozsądkiem i nie opisuj najdrobniejszych detali. Gdy odbiorcę zainteresuje przedstawiony przez Ciebie temat czy zaprezentowana oferta, skontaktuje się z Tobą i sam o nie dopyta.

Właściwe dostarczanie przygotowanych materiałów

Twórz treści na stronę w dostępnych edytorach tekstów. Wybieraj dla nich indywidualne i przypisane tylko im style – krój pisma, jego stopień, odstęp przed i po akapicie, wielkość wcięć czy stopień wypunktowania. Tworząc na tej podstawie spis treści, uzyskasz gotową strukturę tekstu, która posłuży za podstawę nawigacji po stronie internetowej. Do fachowców zajmujących się projektowaniem Twojej witryny wysyłaj zawsze teksty spakowane w jednym pliku, o jasno charakteryzującej jego zawartość nazwie. Fotografie, które znajdą się na stronie, przesyłaj w dużej rozdzielczości, starannie opisane, a w tekście wskaż miejsca, w jakich należy wstawić poszczególne zdjęcia.

Wyróżniaj się

Nie bój się być kreatywny w swoich pomysłach na to, jak ma wyglądać i co zawierać Twoja strona internetowa. Pamiętaj, że konkurencja jest naprawdę ogromna i znalezienie elementu, który wyróżni Twoją witrynę spośród gąszcza pozostałych może być czynnikiem decydującym o Twoim przyszłym sukcesie.

Przygotowanie materiałów na stronę internetową spełnia rolę jej wstępnej promocji, dlatego postaraj się jak najlepiej zaprezentować swoją witrynę.

Więcej informacji: ageno.pl

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym