Maksymilian Śleziak • Nowości

wireframes

Tworzenie strony internetowej zamyka etap projektowania graficznego wizerunku firmy. Witryna musi być bowiem spójna z takimi materiałami identyfikującymi firmę, jak logo, wizytówki czy papier firmowy. Wybór odpowiedniego wykonawcy strony internetowej jest czynnikiem, który wpłynie nie tylko na jej estetyczny wygląd, ale przede wszystkim na funkcjonalność, użyteczność oraz sprawne działanie witryny.

Portfolio, czyli wizytówka dobrego wykonawcy

Firma, posiadająca doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu stron internetowych, zamieszcza na swojej witrynie dotychczasowe realizacje oraz wykonane zlecenia, czyli tzw. portfolio. Na jego podstawie możesz sprawdzić, czy wykonawca będzie mógł sprostać Twoim wymaganiom. Sam również możesz przetestować niektóre z prezentowanych projektów firmy. O ile jednak łatwo jest ocenić poszczególne strony pod względem estetycznym, o tyle kwestia sprawdzenia ich pod kątem technicznym jest o wiele trudniejsza. W tym celu można zatrudnić firmę zajmującą się audytem stron www. Prześledzi ona wszelkie wady i zalety interesującej Ciebie witryny oraz przedstawi na ten temat szczegółowy raport.

O pieniądzach nie rozmawiamy

Czynnikiem wpływającym często na wybór wykonawcy są finanse. Koszty stworzenia strony internetowej zależą od tego, jak rozbudowanej witryny potrzebujemy, ile ma mieć ona opcji, czy ma być ona dostosowana pod pozycjonowanie, jakie technologie zostały wykorzystane w czasie procesu jej tworzenia. Pamiętajmy, że czynność projektowania strony internetowej jest działaniem złożonym, pracochłonnym, angażującym nierzadko kilkuosobowy zespół. W sprawach finansowych i w kwestii oczekiwań klientów zwykło się przestrzegać zasady: mała firma – mały projekt, duża firma – duży projekt.

Kontakt bezpośredni czy współpraca zdalna

W zależności od tego, jak duży i rozbudowany projekt zlecamy oraz jak szczegółowo są sprecyzowane względem niego oczekiwania, wybierzmy wykonawcę, który pracuje w naszym miejscu zamieszkania bądź podejmijmy z nim zdalną formę współpracy. Skomplikowana realizacja strony internetowej wymagać będzie zapewne częstego, czasem bezpośredniego kontaktu ze zleceniobiorcą.

Wykonawca z polecenia

Ten sposób na poszukiwanie wykonawcy Twojej strony internetowej jest z całą pewnością najbardziej powszechny. Zapytaj znajomych z branży o kontakt do sprawdzonego i pewnego zleceniobiorcy. Poproś ich o opinie, wymianę doświadczeń oraz pomocne rady.

Przeznacz nieco czasu na poszukiwanie odpowiedniego wykonawcy Twojej strony www. Wybór właściwej osoby przełoży się na jakość zaprojektowanej i stworzonej witryny.

W Ageno, twórcy miniCRM, wykonujemy również strony internetowe. Jeżeli potrzebujesz stworzyć stronę, sklep internetowy, aplikację – zgłoś się do nas. Działamy kompleksowo „pod klucz”.

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym