Zadajesz sobie pytanie „jaki CRM wybrać”? CRM, CRM-owi nierówny. Nie chodzi tylko o to, że jedne systemy są gorsze od innych, ale głównie o to, że nie każda aplikacja jest dedykowana dla każdej branży. Nie wnikając w specjalistyczne funkcje przydatne dla określonych dziedzin działalności zawodowej, każdy dobry CRM powinien charakteryzować się niezbędnymi funkcjonalnościami.
Ciągłe aktualizacje
Twoja firma się rozwija? Zwiększasz swoją działalność, przybywa Ci klientów? Jeśli tak, to i Twój system do zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi powinien dotrzymać kroku zmianom. Dlatego tak ważne jest, aby CRM nieustannie rozwijał się wraz z przedsiębiorstwem – tylko w takim wypadku będzie wciąż użyteczny. Dostosowywanie się systemu do coraz większych wymagań korzystającej z aplikacji firmy jest ważnym argumentem przy wyborze właściwego CRM-u.
Wsparcie techniczne
Pewność tego, że autorzy aplikacji pomogą nam z każdym technicznym problemem, może być czynnikiem decydującym o wyborze konkretnego CRM-u. A problemy, pytania czy wątpliwości mogą rodzić się nie tylko w pierwszym okresie po wdrożeniu systemu, ale na każdym etapie jego użytkowania.
Jest wiele czynników, jakie powinniśmy brać pod uwagę, zastanawiając się nad kupnem odpowiedniego dla nas systemu do zarządzania relacjami z klientami. Nieustanne aktualizacje CRM-u oraz pomoc techniczna ze strony projektantów aplikacji są takimi czynnikami.
Ciągły rozwój aplikacji, praca nad jej optymalizacją oraz przyjazna pomoc techniczna, odpowiadająca na maile w kilka minut to jedne z głównych zalet miniCRM-u, nad którym pracujemy. Dlatego ośmielamy się twierdzić że świetnym wyborem będzie z pewnością miniCRM.pl, stworzony dla mikro i małych firm. Zobacz teraz!
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym