Krzysztof Kowalik • Nowości

Przede wszystkim udało nam się w pełni zintegrować z Dropboxem. Od teraz dodając plik do interesu, wiki lub notatki, masz do niego dostęp również z poziomu Dropboxa. Integracja ta działa także w drugą stronę. Procedurę jej uruchomienia prezentujemy poniżej.

Rys.1. Przejście do zakładki „Synchronizacja” w ustawieniach miniCRM

Rys.2. Proces synchronizowania miniCRM z Dropboxem

Oprócz przydatnej integracji, możesz jeszcze szybciej dodać nowe zadanie.

Rys.3. Uruchomienie okna dodawania nowego zadania

Dodawanie załączników do notatek, czy wiki stało się jeszcze łatwiejsze dzięki funkcji przeciągnij / upuść.

Rys. 5. Prezentacja funkcji przeciągnij / upuść w trakcie dodawania nowej informacji w wiki oraz notatki

 

 

Uprościliśmy również wygląd przycisków w panelu zarządzania miniCRM oraz datownik w oknie dodawania nowego zadania.

Rys. 6. Uproszczone przyciski i poprawiony datownik

 

 

Chcemy odpowiadać natychmiast na pytania dotyczące miniCRM, dlatego na stronie głównej dostępny jest czat online. Wystarczy się przywitać i zadań pytanie. Odpowiemy na każde.

Oprócz powyższych, najważniejszych zmian dokonaliśmy kilku drobnych poprawek w samym działaniu aplikacji oraz poprawiliśmy błędy występujące w poprzednich wersjach. Mamy nadzieję, że teraz używanie miniCRM jeszcze bardziej uprości prowadzenie twojego biznesu.

Krzysztof Kowalik
Praktyk z 10 letnim doświadczeniem w branży internetowej. W miniCRM zajmuje się monitorowaniem pracy zespołu programistów. Poza pracą piłkarz i miłośnik gór.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym