Wybrane modyfikacje i rozwiązania jakie wprowadziliśmy w miniCRM w 2014 roku
- Nowy kalendarz – Najnowszy minimalistyczny kalendarz umożliwiający widok dzienny, tygodniowy i miesięczny.
- @Wzmianki – Wzmianki służą do zwrócenia uwagi innego użytkownika aplikacji na informacje jaką umieściliśmy w aplikacji. Wzmianka zawiera nazwę użytkownika poprzedzoną znakiem „@”. (np. @jan kowalski)
Osoba, która została wyróżniona wzmianką otrzymuje powiadomienie. Wymiana informacji ze współpracownikami staje się jasna i banalnie prosta. - Elementy obserwowane – Mały przycisk w prawym górnym rogu na karcie interesu, zadania czy kontaktu umożliwia otrzymywanie powiadomień o wszelkich zmianach i aktualizacjach danego elementu. Możesz również wyłączyć obserwacje danego elementu, jeśli nie jest dla Ciebie ważny.
- Komentarze do notatek
- Nowe filtry
- System powiadomień i przypomnień
- Nowe raporty
Początek roku to najlepszy moment na zwiększenie wydajności firmy, poprawę sprzedaży i uporządkowanie spraw. To wszystko i więcej, możesz osiągnąć dzięki rozpoczęciu pracy z prostym CRM-em online – miniCRM.pl.
Zdajemy sobie sprawę w 100%, że rozpoczęcie używania nowego narzędzia wzbudza Twój niepokój czy wątpliwości. Na szczęście mamy kilka gotowych odpowiedzi, na które, na pewno chciałbyś znać odpowiedź:
Czy korzystanie z CRM online – miniCRM jest skomplikowane?
Nie. Dzięki wysokiej intuicyjności miniCRM, 95% naszych klientów rozpoczyna pracę samodzielnie, bez pomocy.
Jak przenieść kontakty z obecnego systemu CRM?
Wystarczy zaimportować za pomocą wbudowanego w miniCRM importera.
Czy stać mnie na CRM?
Koszt miniCRM to tylko jedno cappuccino na miesiąc od osoby.
Masz pytania lub wątpliwości? Napisz do nas!
Odpisujemy błyskawicznie! support.minicrm@ageno.pl. Sprawdź nas! :-)
Nie czekaj! Załóż konto już teraz, wystarczy, że wejdziesz na główną stronę miniCRM i zarejestrujesz się. W ciągu 30 sekund będziesz mógł korzystać z miniCRM!
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym