Jak zawsze potrzeba matką wynalazku. Oczywiście nie traktujemy naszego projektu jako stricte wynalazek, ale jako nasz punkt widzenia na zarządzanie kontaktami z klientami dla takich firm jak nasza.
Przez wiele lat CRMem dla nas był program pocztowy oraz notatki w notatniku/TextEdit. Nie jest to rozwiązanie idealne. Przy pewnej dozie uporządkowania można nad tym zapanować jednak problem pojawia się wtedy, kiedy z naszych informacji mają korzystać inni ludzie. Mamy pewne przyzwyczajenia, które nie zawsze odzwierciedlają to jakie przyzwyczajenia mają nasi współpracownicy. Co kiedy nasza firma rozrośnie się o 2 nowych pracowników? Co kiedy pewne rzeczy ma wykonać Janek, a inne Marcin?
Nasz miniCRM łatwo rozwiązuje wszystkie tego rodzaju problemy. Już wkrótce będziecie mogli poczuć na własnej skórze jak łatwo można zapanować nad wszystkimi informacjami o klientach. Wszystko podane w elegancki, prosty i schludny sposób. Cierpliwości!
Zapisz się na naszą listę mailingową! – Dowiesz się pierwszy o testach i o rabatach dla Early Adopters :-)
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym