Nowa, lepsza wersja miniCRM jest już od piątku online, a w niej mnóstwo przydatnych nowości.
1. Wzmianki (mentions)
Wzmianki służą do zwrócenia uwagi innego użytkownika aplikacji na informacje jaką umieściliśmy w aplikacji. Wzmianka zawiera nazwę użytkownika poprzedzoną znakiem „@”. (np. @jan kowalski)
Osoba, która została wyróżniona wzmianką otrzymuje powiadomienie. Wymiana informacji ze współpracownikami staje się jasna i banalnie prosta.
Wzmianki działają w podobny sposób, w jaki ma to miejsce na Twitterze czy Facebooku.
2. Możliwość obserwowania elementów
Mały przycisk w prawym górnym rogu na karcie interesu, zadania czy kontaktu umożliwia otrzymywanie powiadomień o wszelkich zmianach i aktualizacjach danego elementu.
Możesz również wyłączyć obserwacje danego elementu, jeśli nie jest dla Ciebie ważny.
3. Nowy status zadania: „w trakcie”
Znacznik rozpoczęcia wykonywania zadania przez użytkownika.
4. Więcej udogodnień i zmian
- Przypomnienia można teraz dodawać teraz od razu w formularzu dodawana zadania.
- Ułatwienie podawania godziny wykonania zadania.
- Dodanie nieokreślonej liczby godzin, przez który interes będzie wykonywany.
- Nowy bardziej widoczny identyfikator wykonania zadania (checkbox).
- Domyślne przypomnienia dla zadań, dostępne w profilu użytkownika.
Zaloguj się do miniCRM i sprawdź sam najnowsze funkcje.
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym