Problem przy opracowywaniu raportów i analiz wiąże się z czasochłonnym pozyskiwaniem danych i ich weryfikacją. Funkcja raportów miniCRM daje możliwość uzyskania pewnych informacji, w maksymalnie krótkim czasie, dla takich procesów jak:
- Dodane interesy
- Zakończone interesy
- Dochodowe interesy zakończone sukcesem
- Przychód firmy
- Etapowość interesów
- Kategorie interesów
- Przegrane interesy (przyczyny)
- Najlepsi i najsłabsi sprzedawcy
- Najbardziej dochodowi klienci
Używając miniCRM mamy pewność, że wprowadzona zmiana zostanie uwzględniona przez dany raport, co pozwala wydajnie pracować i realizować do samego końca wszystkie interesy.
Jeśli chcemy uzyskać informacje tylko za dany okres, wystarczy wprowadzić interesujące nas daty. Następnie raport zostanie automatycznie wygenerowany.
Funkcja raportów miniCRM dostępna jest w poszczególnych planach abonamentowych: Personal, Small, Medium, Large.
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
600+
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
95%
Klientów poleca
nas swoim znajomym