Maksymilian Śleziak • Nowości

Sprawny CRM dla małego call center – Zwiększ wydajność telefonistek, sprzedawaj więcej.

Nie sposób wyobrazić sobie call center, jako podstawowego elementu w całym procesie zarządzania relacjami z klientami, bez odpowiedniego systemu wspierającego ten proces. miniCRM zautomatyzuje codzienne czynności związane z obsługą klienta, sprawiając, że będzie ona jeszcze prostsza.

Zwiększ wydajność

  • Wszystko pod kontrolą.
  • Kompletowanie i efektywne wykorzystanie historii relacji z klientem.
  • Monitorowanie procesu sprzedaży poszczególnych produktów i usług.
  • Łatwe wyszukiwanie.
  • Bezpieczeństwo przechowywania poufnych danych klienta.

Nie czekaj i wypróbuj już teraz, bo tylko 30 sekund dzieli Cię od sprawdzenia pełnej wersji aplikacji, która przyniesie Ci wymierne korzyści. Sprawdź teraz »

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym