Siła przeglądarek internetowych cały czas nabiera rozpędu. Opera mocno atakuje urządzenia mobilne. Google Chrome próbuje ją gonić. Tymczasem rozkład sił na pozostałych urządzeniach wygląda nieco inaczej. Nie mniej, potencjał przeglądarkowy jest ogromny i dobrze. Bo rodzą się coraz to nowsze pomysły, które pomagają w codziennym funkcjonowaniu.
Internuatów można podzielić na dwie grupy. Jedni uwielbiają aplikacje i gry, których użytkowanie wymaga tylko przeglądarki i internetu. Drudzy za nic nie pozwolą sobie wyrwać swoich perełek z twardego dysku. Gdzie leży prawda? Przeważnie po środku. No właśnie – przeważnie. Dlaczego? Patrząc na to, co dzieje się z technologiami, internet stał się nieodłącznym elementem życia człowieka. Będąc w domu wykorzystuje się komputer, a idąc do pracy w kieszeni spokojnie czuwa smartfon z wykupionym, internetowym pakietem danych.
Tu i teraz
Prowadząc dziś firmę trudno sobie wyobrazić noszenie ze sobą olbrzymich rozmiarów teczki, której wielkość jest proporcjonalna do jej ciężaru. Nie mniej, takie przypadki się zdarzają.
Na szczęście odchodzenie od archaicznego typu prowadzenia firmy jest faktem, a upadek poglądu przedsiębiorcy jako konserwatywnego Pana XYZ, jest tylko kwestią czasu. Biznes i środowisko wymusza dziś szybkość działania, podejmowanie decyzji tu i teraz. Mając dostęp “na już” do przydatnych informacji postępowanie takie nie stanowi problemu.
Wyobrażenie systemu CRM jako skomplikowanego potwora przeznaczonego tylko dla “molochów” tkwi w głowach osób przedsiębiorczych po dzisiejszy dzień. Skoro przeglądarka robi furorę, to dlaczego tego samego nie może zrobić CRM? Korzystanie z aplikacji CRM przez przeglądarkę internetową dla większości osób jest najwygodniejszym, najskuteczniejszym i najbardziej efektywnym sposobem zarządzania mikro lub małą firmą. Oczywiście są osoby negujące zalety przeglądarkowego CRMu, ale krytyka była, jest i będzie.
Patrz do przodu
Pracownik nie musi być na miejscu, w biurze. Swoje obowiązki może wykonywać zdalnie. I czasy są takie, że właśnie ta forma współpracy sprawdza się i jest korzystna dla obu stron. Pracodawca nie musi organizować kolejnego biurka, krzesła, komputera, a osoba realizująca zadanie nie odczuwa zbędnej presji. Obecne CRMy online oferują możliwość zdalnej realizacji zlecenia z kilkoma osobami naraz. Prócz tego osoba zarządzająca nimi, czyli administrator ma wgląd w historię podejmowanych działań. Dzięki temu przebieg realizacji interesu jest na bieżąco monitorowany, a ewentualne komplikacje można przewidzieć z wyprzedzeniem.
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym