Maksymilian Śleziak • Porady

Sukcesem każdej firmy jest jej właściwe zarządzanie. Do tego niezbędny jest prawidłowy przepływ informacji między pracownikami. Aby osiągnąć pozytywny efekt, warto wprowadzić do firmy systemy wspomagające, np. system CRM. Korzystanie z takiego dobrodziejstwa współczesnej technologii znacznie usprawni procesy firmowe. Jeszcze lepiej będzie, jeśli nasz pomocnik będzie dostępny w wersji mobilnej. Dlaczego? Sami zobaczcie!

1. Mobilny CRM – zawsze pod ręką

Pierwszą, niezwykle istotną kwestią przemawiającą jednoznacznie na korzyść mobilnej aplikacji CRM na telefon jest argument – „zawsze pod ręką”. Smartfon mamy zazwyczaj przy sobie. Jest to przedmiot, z którym niemal się nie rozstajemy. Warto tę zależność wykorzystać, instalując na swoim inteligentnym urządzeniu przydatny program. Szczególnie przydatne okaże się to dla handlowców, którzy przemieszczając się z miejsca w miejsce, nie będą musieli nosić stosów dokumentów, katalogów czy segregatorów – wystarczy smartfon lub tablet, by wszystko co potrzebne mieć „pod ręką”.

2. Wyjazd? Wakacje? – w każdej sprawie dasz radę zareagować

Ta korzyść łączy się z poprzednią. Otóż nawet wyjeżdżając czy to na wakacje, czy to w delegację, możesz mieć kontrolę nad wydarzeniami w Twojej firmie. Jesteś w stanie sprawdzić dane klienta i postęp działań Twojego zespołu. Nawet z egzotycznej plaży przypiszesz zadanie do wykonaniu swojemu pracownikowi, znajdującemu się kilka tysięcy kilometrów dalej.

3. Przypomnienie na zawołanie

Jak już wspominaliśmy, większość osób trzyma swój telefon zawsze przy sobie. Dzięki temu aplikacja mobilna CRM zainstalowana w telefonie jest w stanie przypominać nam o zaznaczonych w niej wydarzeniach i zadaniach. Wyskakujące powiadomienia sprawią, że nie zapomnimy o telefonie do klienta lub innym planowanym do wykonania zadaniu. Mobilnie będzie nam o wiele łatwiej i szybciej takie powiadomienie odebrać, niż poprzez komputer.

4. Łatwy? Jeszcze łatwiejszy!

Prostota jest niezwykle istotna zwłaszcza dla współczesnego użytkownika. Jest to bardzo ważne w czasie korzystania z urządzeń przenośnych, których ekrany są znacznie mniejsze i wymagają dotykowej obsługi. Z tego powodu aplikacje mobilne muszą być proste i czytelne, tak, by praca nawet na niewielkim ekranie była przyjemna i nie powodowała frustracji. Mobilne CRM-y nie wszystkie takie są – wszystko zależy od twórców, którzy na etapie tworzenia programu postawili sobie jakieś cele. Jeśli priorytetem była użyteczność oraz wygoda użytkownika, to taki system będzie z pewnością wygodny w obsłudze mobilnej, przykładem może być np. miniCRM. Najgorzej, jeśli producent systemu przeniósł wersję desktopową 1:1, wtedy cały ekran może źle się układać i powodować problemy w użytkowaniu. Zanim zdecydujecie się na system CRM, sprawdźcie, czy na pewno posiada odrębną wersję dostosowaną do urządzeń mobilnych.

5. Kontakt w czasie rzeczywistym

Aplikacja CRM w wersji mobilnej umożliwia pracę nad ważnymi zadaniami w czasie rzeczywistym. Komunikacja za pomocą takiego systemu jest natychmiastowa, ponieważ masz stały wgląd do zmian w harmonogramie i możesz na nie od razu reagować. Równie przydatny może okazać się wbudowany czat. Jeśli Twój mobilny CRM ma taką opcję, to będziesz mógł natychmiast przedyskutować najważniejsze sprawy ze współpracownikami.

Szukasz mobilnej aplikacji CRM, która zaspokoi Twoje potrzeby i okaże się godnym pomocnikiem Twojej firmy? Sprawdź miniCRM, a na pewno będziesz zadowolony. Teraz miesiąc testów za darmo!

Źródło zdjęcia: pixabay.com

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym