Maksymilian Śleziak • Nowości

Pod koniec sierpnia udostępniliśmy zaktualizowaną wersję miniCRM. Użytkownicy korzystający  z płatnych planów abonamentowych mogą korzystać z „Wiki”. W czym pomocna jest ta funkcja?

Wiki to miejsce przechowujące najważniejsze informacje o firmie. W zależności od branży mogą to być np. logo firmowe przeznaczone do druku, szablony umów zawieranych z klientami, opis panującego w firmie dress code’u czy przykładowa oferta wysyłana do klienta. Wiki może służyć także budowaniu kultury organizacji poprzez zamieszczanie opisu  misji, wizji, celu czy historii firmy. Dzięki wiki te najważniejsze dane są zawsze dostępne i wiesz gdzie ich szukać.

Rys.1. Widok ogólny wiki

wiki

 

Rys.2. Widok dodawania nowej informacji w Wiki

Wikipedia w CRM

 

 

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym