Maksymilian Śleziak • Nowości

Wraz z każdym Nowym Rokiem jesteśmy skorzy do zmian i wymyślania postanowień noworocznych. Załoga miniCRM nie spoczęła na laurach i w 2017 zrealizowała swoje założenie. Już niedługo udostępnimy dla użytkowników miniCRM Klienta pocztowego. Na początku Nowego Roku warto podjąć słuszną decyzję i zdecydować się na wdrożenie w swojej firmie miniCRM-u – Prostego CRM-u online – aplikacji usprawniającej działanie Twojego zespołu.

Czego dowiesz się z tego wpisu?

  • Czym jest nowość w miniCRM?
  • Jakie możliwości ma Klient pocztowy?
  • Dlaczego warto wybrać miniCRM w 2018 roku?

Jakie możliwości stawia przed nami klient pocztowy miniCRM?

Podpinanie dowolnej liczby skrzynek mailowych, a także możliwość integracji z najpopularniejszymi skrzynkami (Gmail, o2, WP, interia) oraz z osobistymi skrzynkami na hostingach lub VPS-ach. Maksymalnie uproszczona konfiguracja.

Wysyłanie, odbieranie, przekazywanie wiadomości.

Bezproblemowe działanie na telefonie lub tablecie.

Dowolne zarządzanie sposobem synchronizowania wiadomości, z podziałem na skrzynki i foldery.

Łączenie wiadomości w wątki, dla łatwiejszego śledzenia historii korespondencji oraz filtrowanie korespondencji z podziałem na poszczególne kontakty.

Funkcje, które uproszczą korzystanie ze skrzynki?

  • Możliwość pełnej obsługi za pomocą klawiatury;
  • Wyszukiwanie wiadomości;
  • Masowe operacje na wiadomościach;

Co wyróżnia klienta e-mail miniCRM

  • Stworzony przy użyciu najnowszych i najwydajniejszych technologii;
  • Zaprojektowany ze szczególnym naciskiem na wygodę użytkowania;
  • Możliwość używania maila jak aplikacji na telefonie;

Podejmij dobrą decyzję

Boisz się, że nie ogarniasz już terminarza spotkań? Zapominasz o rozmowach z Klientami i nie wiesz, jakie masz na dzisiaj zadania do wykonania? miniCRM zakończy Twoją nierówną walkę z czasem. Dzięki nam w jednym miejscu zgromadzi wszystkie informacje niezbędne do sprawnego funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa oraz narzędzia do szybkiej komunikacji pomiędzy współpracownikami. W każdym miejscu, w biurze, w trasie, na delegacji, na każdym urządzeniu mobilnym będziesz mieć dostęp do informacji o swoich klientach, interesach z nimi prowadzonych czy wykonywanych w ich ramach zadaniach. Dzięki integracji poczty z Twoim CRM będziesz mógł na bieżąco śledzić wszystkie wątki mailowe, co pozwoli Ci mieć stałą kontrolę nawet nad najdrobniejszymi obowiązkami!

Najważniejsze funkcje w miniCRM

Każdego roku miniCRM rozwija się zgodnie z oczekiwaniami Klientów, to oni tak naprawdę tworzą i podpowiadają kierunek zmian. Wśród najważniejszych funkcji miniCRM-u do dyspozycji użytkowników są:

  • kontakty – czyli firmowa książka adresowa osób oraz firm, z którymi współpracujesz. Kontakty można z łatwością powiązać z innymi funkcjami – zadaniami, interesami, notatkami czy innymi kontaktami.
  • interesy – całościowe projekty, zlecenia, które Twoja firma prowadzi z klientami z możliwością podzielenia ich na poszczególne etapy
  • historia działań – to cała historia zmian, akcji, czynności, działań przeprowadzanych przez wszystkich użytkowników aplikacji miniCRM
  • zadania– to pojedyncza czynność powiązana z kontaktem lub interesem bądź innym zadaniem, za którego realizację odpowiedzialna jest dana osoba w konkretnie określonym czasie
  • raporty – czytelne wykresy, których analiza pozwala Ci się zorientować, którzy klienci są dla Twojej firmy najważniejszy i jak pracują Twoi pracownicy
    czat – wewnętrzny komunikator firmowy usprawniający codzienną komunikację między pracownikami
  • powiadomienia – dotyczą zmian w tych elementach aplikacji, za które jesteś odpowiedzialny, dzięki czemu nic nie umknie Twojej uwadze.

Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas funkcjonalności klienta pocztowego, pomogą Wam usprawnić pracę w Waszych firmach. A my zabieramy się za tworzenie kolejnych przydatnych funkcji w miniCRM! :)

 

 

źródło zdjęć: miniCRM, unsplash.com

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym