Wraz z każdym Nowym Rokiem jesteśmy skorzy do zmian i wymyślania postanowień noworocznych. Załoga miniCRM nie spoczęła na laurach i w 2017 zrealizowała swoje założenie. Już niedługo udostępnimy dla użytkowników miniCRM Klienta pocztowego. Na początku Nowego Roku warto podjąć słuszną decyzję i zdecydować się na wdrożenie w swojej firmie miniCRM-u – Prostego CRM-u online – aplikacji usprawniającej działanie Twojego zespołu.
Czego dowiesz się z tego wpisu?
- Czym jest nowość w miniCRM?
- Jakie możliwości ma Klient pocztowy?
- Dlaczego warto wybrać miniCRM w 2018 roku?
Jakie możliwości stawia przed nami klient pocztowy miniCRM?
Podpinanie dowolnej liczby skrzynek mailowych, a także możliwość integracji z najpopularniejszymi skrzynkami (Gmail, o2, WP, interia) oraz z osobistymi skrzynkami na hostingach lub VPS-ach. Maksymalnie uproszczona konfiguracja.
Wysyłanie, odbieranie, przekazywanie wiadomości.
Bezproblemowe działanie na telefonie lub tablecie.
Dowolne zarządzanie sposobem synchronizowania wiadomości, z podziałem na skrzynki i foldery.
Łączenie wiadomości w wątki, dla łatwiejszego śledzenia historii korespondencji oraz filtrowanie korespondencji z podziałem na poszczególne kontakty.
Funkcje, które uproszczą korzystanie ze skrzynki?
- Możliwość pełnej obsługi za pomocą klawiatury;
- Wyszukiwanie wiadomości;
- Masowe operacje na wiadomościach;
Co wyróżnia klienta e-mail miniCRM
- Stworzony przy użyciu najnowszych i najwydajniejszych technologii;
- Zaprojektowany ze szczególnym naciskiem na wygodę użytkowania;
- Możliwość używania maila jak aplikacji na telefonie;
Podejmij dobrą decyzję
Boisz się, że nie ogarniasz już terminarza spotkań? Zapominasz o rozmowach z Klientami i nie wiesz, jakie masz na dzisiaj zadania do wykonania? miniCRM zakończy Twoją nierówną walkę z czasem. Dzięki nam w jednym miejscu zgromadzi wszystkie informacje niezbędne do sprawnego funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa oraz narzędzia do szybkiej komunikacji pomiędzy współpracownikami. W każdym miejscu, w biurze, w trasie, na delegacji, na każdym urządzeniu mobilnym będziesz mieć dostęp do informacji o swoich klientach, interesach z nimi prowadzonych czy wykonywanych w ich ramach zadaniach. Dzięki integracji poczty z Twoim CRM będziesz mógł na bieżąco śledzić wszystkie wątki mailowe, co pozwoli Ci mieć stałą kontrolę nawet nad najdrobniejszymi obowiązkami!
Najważniejsze funkcje w miniCRM
Każdego roku miniCRM rozwija się zgodnie z oczekiwaniami Klientów, to oni tak naprawdę tworzą i podpowiadają kierunek zmian. Wśród najważniejszych funkcji miniCRM-u do dyspozycji użytkowników są:
- kontakty – czyli firmowa książka adresowa osób oraz firm, z którymi współpracujesz. Kontakty można z łatwością powiązać z innymi funkcjami – zadaniami, interesami, notatkami czy innymi kontaktami.
- interesy – całościowe projekty, zlecenia, które Twoja firma prowadzi z klientami z możliwością podzielenia ich na poszczególne etapy
- historia działań – to cała historia zmian, akcji, czynności, działań przeprowadzanych przez wszystkich użytkowników aplikacji miniCRM
- zadania– to pojedyncza czynność powiązana z kontaktem lub interesem bądź innym zadaniem, za którego realizację odpowiedzialna jest dana osoba w konkretnie określonym czasie
- raporty – czytelne wykresy, których analiza pozwala Ci się zorientować, którzy klienci są dla Twojej firmy najważniejszy i jak pracują Twoi pracownicy
czat – wewnętrzny komunikator firmowy usprawniający codzienną komunikację między pracownikami - powiadomienia – dotyczą zmian w tych elementach aplikacji, za które jesteś odpowiedzialny, dzięki czemu nic nie umknie Twojej uwadze.
Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas funkcjonalności klienta pocztowego, pomogą Wam usprawnić pracę w Waszych firmach. A my zabieramy się za tworzenie kolejnych przydatnych funkcji w miniCRM! :)
źródło zdjęć: miniCRM, unsplash.com
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym