Zajmij się szkoleniami, a nie papierologią. Zwiększ zadowolenie klientów! Spróbuj już teraz!
Czytaj dalej →Uff… oddychasz ciężko i wyłączasz laptopa. Mało przytomnym wzrokiem dostrzegasz, iż sprzątaczka nerwowo pokasłuje wyraźnie dając Ci znać, że pora iść już do domu. Delikatny trzask drzwi w samochodzie na chłodnym, podziemnym parkingu i pierwsze ciche dźwięki ulubionej płyty pozwalają Ci mocno się przeciągnąć i złapać chwilę oddechu. Dziś zamknąłeś wszystkie sprawy tylko w 9 godzin. Czas do domu. Łapiesz się na tym, iż sam nie wiesz, jak dojechałeś do szlabanu...
Czytaj dalej →Jacy użytkownicy używają prostych CRM-ów online? Jakie to są firmy. Aby odpowiedzieć na te wszystkie pytania zebraliśmy do kupy anonimowe dane naszych klientów i zrobiliśmy z tego infografikę.
Czytaj dalej →Prosty CRM na potrzeby małego biura podróży i innych tego typu branż. Sprawdź teraz!
Czytaj dalej →Wydajność, inaczej nazywana też produktywnością, jest pojęciem kluczowym dla szeroko rozumianej sprzedaży. To ona pozwala na rozwój biznesu i osiąganie jak najlepszych rezultatów swojej pracy. Skoro wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bycie produktywnym jest tak istotne, to dlaczego tylko niektórym udaje się osiągnąć godne pozazdroszczenia wyniki sprzedażowe i dlaczego tylko garstka z handlowców jest w stanie zaangażować się w najlepsze transakcje?
Czytaj dalej →Przygotowaliśmy prezentację miniCRM w formie PDF łatwą do pobrania i możliwą do późniejszego wydruku.
Czytaj dalej →Przez weekend zrobiliśmy małą aktualizację. Udoskonaliliśmy system dodawania plików oraz dodaliśmy załączniki do komentarzy. Wprowadziliśmy także kilka drobniejszych poprawek i usprawnień.
Czytaj dalej →Lista zmian na użytkownikach aplikacji, zmiana statusu interesu z poziomu listy, nowe typy raportów i więcej.
Czytaj dalej →Najbardziej niezrozumiałym spośród wszystkich wskaźników w branży sprzedażowej i marketingowej jest wskaźnik kosztów sprzedaży. Wielu managerów wiąże koszt sprzedaży z kosztami pracy, myśląc, że płacąc niższe prowizje, uzyskają niższe koszty sprzedaży. Jest to myślenie naiwne i krótkowzroczne, ponieważ Twoim celem jest sprawić, aby koszty te były nie tyle mniejsze, co bardziej wydajne, a to wymaga podjęcia szerszego działania. Oto kilka sugestii i pomysłów.
Czytaj dalej →Branża sprzedaży wymaga utrzymywania wysokiego poziomu motywacji oraz odnajdywania w sobie wielu pokładów energii, te dwie cechy są nieodłącznym elementem sukcesu prowadzonych działań. To normalne, że czujemy się zniechęceni w momencie, gdy coś nam nie wychodzi, ale niepoddawanie się i rzetelne wykonywanie swoich zadań są tym, co wyróżnia naprawdę wielkich sprzedawców i handlowców. Do zadań managerów sprzedaży należy ciągłe motywowanie swojego zespołu, zwłaszcza w trudnych momentach monotonnej i mozolnej pracy. Badający zagadnienie motywacji psychologowie wyróżniają dwie podstawowe jego kategorie - motywację wewnętrzną i zewnętrzną. Ich zrozumienie może być niezwykle pomocne dla dowodzących zespołami sprzedaży managerów.
Czytaj dalej →