Prosty CRM dla firm szkoleniowych i coachów.

Zajmij się szkoleniami, a nie papierologią. Zwiększ zadowolenie klientów! Spróbuj już teraz!

Czytaj dalej →

Praca po godzinach

Uff… oddychasz ciężko i wyłączasz laptopa. Mało przytomnym wzrokiem dostrzegasz, iż sprzątaczka nerwowo pokasłuje wyraźnie dając Ci znać, że pora iść już do domu. Delikatny trzask drzwi w samochodzie na chłodnym, podziemnym parkingu i pierwsze ciche dźwięki ulubionej płyty pozwalają Ci mocno się przeciągnąć i złapać chwilę oddechu. Dziś zamknąłeś wszystkie sprawy tylko w 9 godzin. Czas do domu. Łapiesz się na tym, iż sam nie wiesz, jak dojechałeś do szlabanu...

Czytaj dalej →

Użytkownicy prostych CRM-ów online – infografika

Jacy użytkownicy używają prostych CRM-ów online? Jakie to są firmy. Aby odpowiedzieć na te wszystkie pytania zebraliśmy do kupy anonimowe dane naszych klientów i zrobiliśmy z tego infografikę.

Czytaj dalej →

Prosty CRM dla biur podróży

Prosty CRM na potrzeby małego biura podróży i innych tego typu branż. Sprawdź teraz!

Czytaj dalej →

3 zabijacze produktywności w sprzedaży

Wydajność, inaczej nazywana też produktywnością, jest pojęciem kluczowym dla szeroko rozumianej sprzedaży. To ona pozwala na rozwój biznesu i osiąganie jak najlepszych rezultatów swojej pracy. Skoro wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bycie produktywnym jest tak istotne, to dlaczego tylko niektórym udaje się osiągnąć godne pozazdroszczenia wyniki sprzedażowe i dlaczego tylko garstka z handlowców jest w stanie zaangażować się w najlepsze transakcje?

Czytaj dalej →
Prezentacja produktu miniCRM

Prezentacja oferty miniCRM w PDF

Przygotowaliśmy prezentację miniCRM w formie PDF łatwą do pobrania i możliwą do późniejszego wydruku.

Czytaj dalej →

Nowy system dodawania załączników

Przez weekend zrobiliśmy małą aktualizację. Udoskonaliliśmy system dodawania plików oraz dodaliśmy załączniki do komentarzy. Wprowadziliśmy także kilka drobniejszych poprawek i usprawnień.

Czytaj dalej →

Aktualizacja – nowe raporty, usprawnienie zmiany statusu interesu, nowe filtry

Lista zmian na użytkownikach aplikacji, zmiana statusu interesu z poziomu listy, nowe typy raportów i więcej.

Czytaj dalej →

5 sposobów, aby zredukować koszty sprzedaży

Najbardziej niezrozumiałym spośród wszystkich wskaźników w branży sprzedażowej i marketingowej jest wskaźnik kosztów sprzedaży. Wielu managerów wiąże koszt sprzedaży z kosztami pracy, myśląc, że płacąc niższe prowizje, uzyskają niższe koszty sprzedaży. Jest to myślenie naiwne i krótkowzroczne, ponieważ Twoim celem jest sprawić, aby koszty te były nie tyle mniejsze, co bardziej wydajne, a to wymaga podjęcia szerszego działania. Oto kilka sugestii i pomysłów.

Czytaj dalej →

Jak zmotywować zespół sprzedażowy?

Branża sprzedaży wymaga utrzymywania wysokiego poziomu motywacji oraz odnajdywania w sobie wielu pokładów energii, te dwie cechy są nieodłącznym elementem sukcesu prowadzonych działań. To normalne, że czujemy się zniechęceni w momencie, gdy coś nam nie wychodzi, ale niepoddawanie się i rzetelne wykonywanie swoich zadań są tym, co wyróżnia naprawdę wielkich sprzedawców i handlowców. Do zadań managerów sprzedaży należy ciągłe motywowanie swojego zespołu, zwłaszcza w trudnych momentach monotonnej i mozolnej pracy. Badający zagadnienie motywacji psychologowie wyróżniają dwie podstawowe jego kategorie - motywację wewnętrzną i zewnętrzną. Ich zrozumienie może być niezwykle pomocne dla dowodzących zespołami sprzedaży managerów.

Czytaj dalej →