Koniec roku coraz bliżej, a wraz z nim czas na nowości, plany i postanowienia noworoczne. W naszej branży nie ma czasu na przestój, o czym doskonale wiemy! Dlatego też analiza rynku, a przede wszystkim potrzeb Klientów, pozwoliła nam dostrzec i zaplanować kierunek, w jakim rozwijać się będzie aplikacja miniCRM. Co to oznacza? Nowości! Kładziemy nacisk na rozwój aplikacji już od dawna, lecz w 2018 roku chcemy wprowadzić coś totalnie innowacyjnego. Co dokładnie?
Czego dowiesz się z tego wpisu?
- Klient pocztowy na dobry początek
- Co dalej? Czyli garść zapowiedzi
TL;DR
Nowe możliwości, które planujemy wdrożyć w nadchodzącym roku, mają za zadanie unowocześnić i usprawnić działanie aplikacji. miniCRM to system, którego zadaniem jest maksymalne usprawnienie działania przedsiębiorstwa – zapisywanie najważniejszych spraw, tworzenie zadań dla współpracowników, funkcja przypominania i wiele innych bardzo przydatnych opcji. Aktualnie testujemy tzw. Klienta pocztowego, a kolejnym etapem będzie wzbogacenie aplikacji o jeszcze więcej ciekawych możliwości :)
Na dobry początek – Klient pocztowy
Ta funkcjonalność miniCRM jest bardzo praktyczna i z pewnością zaoszczędzi każdemu użytkownikowi systemu sporo czasu. Przede wszystkim pozwala na podpięcie dowolnej liczby skrzynek mailowych, oraz integrację z najpopularniejszymi skrzynkami (o2, WP, Gmail, Interia), a nawet ze skrzynkami tworzonymi na osobistych hostingach VPS-ach. Dzięki łatwej konfiguracji, każdy użytkownik da sobie radę z podpięciem swojego maila do aplikacji miniCRM, a także późniejszej obsłudze, czyli – wysyłaniu, odbieraniu i przekazywaniu wiadomości. Wygodny i szybki dostęp do wszystkich e-maili ułatwi Tobie i Twoim współpracownikom komunikację z Klientami, a także wymianę korespondencji między sobą. Najważniejsze jest chyba to, że wszystko będzie dostępne w jednym miejscu, zarówno z poziomu komputera, jak i telefonu, w widoku mobilnym. To oznacza, że bez względu na to gdzie będziesz – w biurze, w pociągu, w domu czy na spotkaniu biznesowym, będziesz mieć stałą kontrolę nad wiadomościami spływającymi na Twoją skrzynkę. Więcej o Kliencie pocztowym dowiesz się z tego wpisu – Nowość w 2018 w miniCRM – Klient e-mail.
Garść nowinek i zapowiedzi
Wraz z nadejściem roku 2018, pora na zmiany i kolejne nowe funkcje, które sprawią, że miniCRM będzie jeszcze bardziej uniwersalny, użyteczny oraz dostosowany do indywidualnych potrzeb, które sam dokładnie sprecyzujesz. Wszystko dzięki możliwości tworzenia własnych modeli danych w oparciu o już istniejące. Co to dokładnie oznacza? Na przykład to, że będzie można dodawać dodatkowe pola dla zadań, interesów i kontaktów w znacznie rozleglejszej formie, niż jest to obecnie możliwe w aplikacji miniCRM. Co jeszcze?
- Skłaniamy się ku realizacji nowej wersji miniCRM w formie tzw. aplikacji progresywnej, czyli dającej więcej możliwości, niż standardowa aplikacja mobilna.
- W zapowiedziach nie może także zabraknąć jakże istotnej kwestii udostępniania API, którą mamy zamiar wprowadzić po to, by inne serwisy miały możliwość dowolnej integracji z miniCRM-em.
To i jeszcze więcej w naszych planach rozwoju miniCRM na 2018 rok :)
Wszystko po to, by dostarczyć Wam uniwersalne narzędzie, spełniające wymagania i potrzeby Waszych firm. Już teraz warto testować aplikację miniCRM i dostrzec to, co może wnieść do przedsiębiorstwa.
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym