Jeśli wydaje Ci się, że system CRM to droga zabawka wyłącznie dla dużych firm udowodnimy Ci, że grubo się mylisz! Nawet jeśli jesteś małą firmą, która codziennie komunikuje się tylko kilkunastoma klientami, system zarządzania relacjami z klientem może usprawnić proces sprzedaży, a także zwiększyć zyski.
CRM to strategia, dzięki której zbudujesz długotrwałe kontakty z klientem. Nić porozumienia między Wami ma być dźwignią, która zwiększy obroty firmy. Wdrożenie takiego rozwiązania ma pozyskiwać, przechowywać i łączyć informację na temat obecnych i potencjalnych klientów firmy. Analizuje potrzeby i zachowania konsumenta, poznaje jego upodobania i szuka za nas schematów w jego zakupach, ale czy zwiększa sprzedaż?
Znajdź rozwiązanie w formule SaaS – zaoszczędź czas
SaaS, czyli model polegający na dostarczeniu oprogramowania z dostępem przez przeglądarkę internetową. Jest to opcja wyjątkowo korzystna dla firm, gdzie osoby z zespołu sprzedażowego często pracują poza biurem. Mogą wtedy aktualizować system, przebywając w domu czy w delegacji. Dodatkowym atutem takich rozwiązań jest możliwość korzystania z aplikacji mobilnej naszego CRM-u. Zaoszczędzisz dzięki temu czas, a czas to pieniądz!
Podziel klientów, pogłębiaj relacje -zarabiaj więcej
miniCRM dale możliwość klasyfikacji klientów ze względu na to ile/i jakich przeprowadzamy z nimi operacji. Ta funkcja pozwala stwierdzić, na kim powinien skupić najwięcej uwagi, kto najbardziej zasila nasze portfele. Co więcej, dzięki bazie kontaktów, którą można stworzyć w bazie, zawsze możemy wrócić do naszych dawnych kontrahentów i odnowić z nimi partnerskie relacje.
Stosuj cross-selling i up-selling, najskuteczniejsze techniki sprzedaży
Systemy CRM zbierają wszystkie decyzje zakupowe klientów, dzięki czemu tworzą dogłębne analizy preferencji i potrzeb. Dla każdej firmy to niezwykle ważne dane, które umożliwia nam określenie, który z naszych produktów cieszył się w jego oczach największym powodzeniem. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania w naszej firmie będziemy mogli użyć najskuteczniejszych technik sprzedaży. Więcej o tych sposobach przeczytacie → tutaj.
Zapamiętuj więcej i organizuj się szybciej!
Jednym z atutów dobrego CRM jest fakt, że ma możliwość zapisywania wydarzeń, informacji, a także pomysłów. W XXI wieki, kiedy rozwój technologii sprawił, że oprócz komputera, laptopa, w naszych rękach ciągle znajduje się mały komputer, w postaci smartfona, taki kalendarz z notatnikiem w jednym sprawia, że o niczym nie zapomnisz! Niektóre aplikacje są dodatkowo wyposażone w np. alarmy, przypomnienia, pop-upy, dzięki którym precyzyjne odnotujesz nie tylko czas rozpoczęcia zadania, ale także jego zakończenie, przebieg, czy pomysły na przyszłość.
Sprawdzaj, testuj i jeszcze raz sprawdzaj
Jednak jeśli chcesz mieć pewność, że Twój CRM będzie pomagał w sprzedaży, nie wybieraj go w ciemno, to głupota. To przecież Ty codziennie będziesz gu używał, wykorzystywanie do pracy ma być przyjemnością, nie obowiązkiem. Dlatego warto przejrzeć oferty dostawców systemów, bo Ci, w większości, udostępniają klientom wersję demo.
miniCRM to system, który z pewnością pomoże Ci pogłębić relację z klientem, zadba o Twój portfel oraz pomoże Ci i Twojej załodze doskonale zaplanować każdy dzień! → Tutaj ← specjalnie dla Ciebie udostępniamy 30 dniową wersję demonstracyjną, byś mógł zobaczyć, czy tak jak my, będziesz zadowolony! Daj nam znać czy system przypadł Ci do gustu :)
źródło zdjęć: shutterstock.com
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym