Krótkie słowo – doniosła rola
Tag to inaczej słowo kluczowe opisujące główne znaczenie danego tekstu, jego powtarzającą się myśl. To istota treści. Może być nie tylko pojedynczym słowem, ale także połączeniem wyrazów. Tag pełni rolę odnośnika do pozostałych tekstów zawierających podobne znaczenie. Jest on zatem czynnikiem grupującym treści według ich sensu czy też określonych cech. Z takiej perspektywy tag, oprócz tego, że pomaga czytelnikowi jeszcze przed lekturą tekstu dać mu ogólne rozeznanie w jego treści, to dodatkowo porządkuje wpisy na stronie, przypisując je do odpowiednich kategorii. Ułatwia też dzięki temu nawigację po witrynie. Tagi występują w każdym poście, wpisie, artykule czy newsie zamieszczonym na stronie www. W zależności od długości tekstu przypisanych do niego tagów może być mniej lub więcej.
Daj się odnaleźć
Tagi, oprócz korzyści bezpośrednio związanych z korzystaniem z witryny, mają jeszcze jedną ważną zaletę – są niezwykle pomocne w powiększaniu grona czytelników strony www. Tworzenie tagów jest podstawową czynnością w pozycjonowaniu witryny, dzięki nim strona internetowa pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania, a to, oczywiście, wiąże się z łatwiejszym jej odnalezieniem i zwiększeniem ruchu odbiorców. Jeśli nie jesteśmy pewni, jaki tag będzie najodpowiedniejszy dla danego tekstu, możemy skorzystać z pomocy AdWords Keywords Tool. Prowadzi ono statystyki popularności poszczególnych tagów na podstawie tego, jakie słowa są wpisywane w wyszukiwarkach przez użytkowników.
W dobie ogromnej konkurencji pozyskiwanie nowych odbiorców strony internetowej nie jest sprawą łatwą. Prowadząc własną witrynę, bądź świadomym jej twórcą, korzystaj z dostępnych narzędzi, między innymi tagów, które pomogą Ci powiększyć grono zainteresowanych stroną czytelników.
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym