Maksymilian Śleziak • Porady

custom-fields

System miniCRM zaprojektowany został w taki sposób, aby dostosowywać informacje o danym kliencie do potrzeb firmy. Oprócz standardowych funkcji dostępnych w aplikacji, do dyspozycji korzystających z miniCRM są również pola dodatkowe, dodawane i edytowane w zależności od potrzeb danej organizacji.

Czym są pola dodatkowe i co zawierają?

Pola dodatkowe są zdefiniowane indywidualnie przez każdego użytkownika systemu miniCRM. W obrębie poszczególnych kontaktów do partnerów biznesowych wprowadzić można dowolną ilość pól dodatkowych, zależną od tego, jak rozbudowaną informację o kliencie chcemy stworzyć. Mogą one przybierać różne formy – tekstową lub liczbową.

Jakiego rodzaju informacje są zawarte w polach dodatkowych?

Przede wszystkim te, których nie ma standardowo w aplikacji. Pole dodatkowe wykorzystać można na przykład do uszczegółowienia ogólnych danych na temat klienta, poprzez podanie między innymi jego identyfikatora, drugiego numeru kontaktowego czy numeru KRS. Pole dodatkowe to dobre miejsce do wpisania informacji o źródle pozyskania klienta, o jego ostatnim zakupie, formie nawiązania z nim współpracy, na przykład poprzez konkurs czy przetarg. W polu dodatkowym umieścić możemy także dane na temat formy, terminu płatności i wiele, wiele innych danych.

Co zyskujemy poprzez dodanie pól dodatkowych?

Funkcja pola dodatkowego pozwala przede wszystkim sprecyzować opis poszczególnych klientów. Dopasowany jest on do aktualnych potrzeb firmy oraz bieżących relacji z partnerami biznesowymi. Informacje zawarte w kolejno dodawanych polach dodatkowych pomagają spersonalizować kontakt na linii przedsiębiorstwo-usługobiorca oraz podnieść jego jakość. Kontakt ten staje się bardziej profesjonalny, rzetelny, odbiorca ma świadomość tego, że otrzymana wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla niego.

Aplikacja miniCRM, zarządzając kontaktami z partnerami biznesowymi, wyróżnia się swoją funkcjonalnością oraz intuicyjnością, przez co dopasowuje się do indywidualnych potrzeb danej firmy. W spełnieniu tego zadania niezwykle pomocna okazuje się opcja pól dodatkowych.

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym