Maksymilian Śleziak • Nowości

Wypełnianie formularza dodawania nowej osoby, firmy lub interesu, wiąże się z uzupełnianiem poszczególnych pól. Dzięki nim jesteście w stanie wprowadzić możliwie najwięcej, przydatnych informacji. miniCRM posiada jednak jeszcze jedną możliwość, dzięki której staną się one bardziej szczegółowe.

Ustawienia miniCRM dają możliwość dostosowania aplikacji do własnych potrzeb. Jedną z nich jest „pole dodatkowe”. Każdy z was podczas użytkowania miniCRM w wersji MEDIUM lub LARGE ma możliwość przypisania dowolnej liczby pól dodatkowych dla nowo dodanych lub edytowalnych interesów oraz kontaktów; osób i firm.

1. Aby stworzyć pole dodatkowe należy najpierw nadać mu odpowiednią nazwę

2. Następnie należy określić typ pola. Do wyboru są: pole tekstowe, wybór z listy, pole wielokrotnego wyboru.

Jeśli wybierzecie typ pola „wybierz z listy” lub „pole wielokrotnego wyboru” należy dodać odpowiednie pola do list. Możecie to zrobić klikając w odnośnik „dodaj opcję” i wpisać punkty związane z charakterystyką tworzonego pola dodatkowego.

3. Dodając „pole dodatkowe” należy także wskazać miejsce jego pojawienia się w poszczególnym formularzu osoby, firmy lub interesu.

 
Pole dodatkowe może zastępować np. filtrowanie, nad którym obecnie pracujemy.

 

Maksymilian Śleziak
W branży internetowej od 10 lat. W miniCRM odpowiedzialny za rozwój aplikacji i działania promocyjne. Prywatnie interesuje się kolarstwem górskim i sprzętem Apple.

Dlaczego warto przetestować miniCRM?

600+

Firm codziennie
loguje się do miniCRM

95%

Klientów poleca
nas swoim znajomym