Pola dodatkowe

Pola dodatkowe dają Ci możliwość dopasowania miniCRM do Twojej firmy.

Oprócz standardowych danych w kontaktach, interesach i zadaniach, takich jak telefon, adres, e-mail możesz przechowywać również dane dodatkowe, nie zdefiniowane wcześniej przez nas.

Pola dodatkowe dostępne są dla kont posiadających pakiet Medium lub Large.

Wykorzystując dane zawarte w polach dodatkowych możesz filtrować listy elementów.

Spis treści

Przykłady pól dodatkowych

Nazwa pola Typ pola Rodzaj elementu
NIP Tekstowe Osoby i firmy
REGON Tekstowe Firmy
Numer KRS Tekstowe Osoby i firmy
ID zgłoszonego błędu Tekstowe Zadania
Źródło pozyskania klienta
(polecenie, Google, Facebook, reklama...)
Lista wyboru Firmy
Forma pozyskania interesu
(zapytanie ofertowe, przetarg, konkurs...)
Lista wyboru Interes
Forma płatności
(gotówka, przelew...)
Lista wyboru Interes
Priorytet
(najwyższy, wysoki, niski...)
Lista wyboru Wszystkie
Status kontaktu
(klient, zainteresowany, wysłane zapytanie...)
Lista wyboru Osoby i firmy
Zakres usług
(strona www, social media, pozycjonowanie...)
Wielokrotny wybór Osoby i firmy
Data płatności Data i czas Interes
Od kiedy klientem Data i czas Osoby i firmy

Typy pól dodatkowych

Pola dodatkowe w formularzu

  • Pole tekstowe

    Przykład tekstowego pola dodatkowego

  • Wybierz z listy - po kliknięciu pojawi się lista, z której można wybrać jedną opcję

    Przykład pola dodatkowego typu select

  • Wielokrotny wybór - można zaznaczyć kilka opcji

    Przykład pola dodatkowego typu checkbox

  • Data i czas - po zaznaczeniu pola pojawi się kalendarz ułatwiający wybór daty

    Przykład pola dodatkowego typu datetime

Widoczność pól dodatkowych

  • Pojedynczy element - wypełnione pola zostaną wyświetlone w zakładce Pulpit

    Pola dodatkowe w widoku pojedynczego elementu

  • Lista - aby wyświetlić w danej kolumnie pole dodatkowe, kliknij na opis kolumny i zmień jej zawartość

    Listę można filtrować korzystając z pól dodatkowych.

    Pola dodatkowe na liście elementów

Zarządzanie polami dodatkowymi

Edycja Typ i Gdzie ma się się znajdować? możliwa jest tylko w momencie tworzenia pola dodatkowego.

Istnieje możliwość zmiany kolejności, chwytając i przeciągając nazwę danego pola dodatkowego w obrębie sekcji.

  1. Kliknij w ikonę koła zębatego i wybierz Ustawienia, aby przejść do ustawień aplikacji.

    Przejście do ustawień w miniCRM

  2. Wybierz zakładkę Pola dodatkowe.

    Przejście do widoku pól dodatkowych w miniCRM

Dodawanie pola dodatkowego

  1. Kliknij Dodaj pole dodatkowe

    Lokalizacja przycisku dodawania nowego pola dodatkowego w miniCRM

  2. Wypełnij formularz i zatwierdź zmiany klikając przycisk Zapisz

    • Nazwa pola - krótka nazwa wyświetlana w formularzu, na liście i w widoku pojedynczego elementu
    • Gdzie ma się znajdować - rodzaj elementów, w których dane pole ma być dostępne
    • Typ pola - wybierany ze względu na rodzaj przechowywanych danych
    • Opcje - lista pozycji dostępnych dla danego pola

      Istnieje możliwość zmiany kolejności, chwytając i przeciągając daną opcję.

    Lokalizacja pola nazwa w formularzu dodawania nowego pola dodatkowego w miniCRM


Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jeżeli powyższa odpowiedź nie rozwiązała Twojego problemu napisz do nas. Zazwyczaj odpisujemy w 15 minut. :-)

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.

Google+