Czym są raporty?
Raporty przedstawiają ważne dla Twojej firmy informacje w formie czytelnych wykresów. Pomagają analizować sprzedaż i nadzorować pracę użytkowników.
Możesz zawęzić raport do danego okresu czasu lub użytkownika korzystając z filtrów.
Po najechaniu na daną część wykresu wyświetlone zostaną szczegółowe informacje na jej temat.
Aby przejść do widoku raportów, kliknij przycisk Raporty.
Raporty podzielone są na sekcje:
-
Raporty do pobrania pozwalają na pobranie listy zamkniętych zadań lub historii działań na interesach w formie pliku .xls
-
Lejek sprzedaży to narzędzie analityczne do badania efektywności procesów przez jakie przechodzi interes zanim zostanie wygrany.
-
Liczba kontaktów, na których były podjęte działania
-
Przyczyny przegranych interesów zawierają listę powodów, dla których interes nie został wygrany, z uwzględnieniem procentu wszystkich interesów.
-
Kategorie interesów przedstawia wykres kategorii interesów w stosunku do wszystkich interesów.
-
Sprzedaż/Klient przedstawia wykres wartości sprzedaży towarów/usług dla danego klienta.
-
Kategorie zadań przedstawiają wykres zadań podejmowanych w firmie.
-
Zadania/Użytkownik zawierają liczbę wszystkich oraz zamkniętych zadań przez użytkownika.
-
Kontakty/Użytkownik zawiera liczbę dodanych kontaktów przez użytkownika.
-
Liczba dodanych interesów przedstawia liczbę zleceń dodanych w systemie wraz z uwzględnieniem dat.
-
Przychód przedstawia zsumowaną wartość interesów w kolejnych miesiącach.