Filtrowanie

Opcja filtrowania pozwala na przeszukiwanie interesów, kontaktów, zadań, historii relacji i raportów za pomocą jednego kliknięcia.

Panel filtowania znajduje się w sekcji Filtruj po, znajdującej się w górnej części listy kontaktów.

Lokalizacja panelu filtrowania w miniCRM

Filtry podzielone są na 2 typy:

  • Filtr tekstowy - do wpisywania tekstu, np. nazwiska osoby, nazwy firmy, miejscowości...

    Filtr tekstowy w miniCRM

  • Filtr wyboru - gdzie znajduje się ograniczona lista opcji do wyboru, np. tagów, osób odpowiedzialnych, kategorii...

    Filtr wyboru w miniCRM

Dodawanie filtru

  1. Kliknij w nazwę filtra.

  2. Wpisz frazę do filtrowania lub wybierz opcję z listy w zależności od typu filtru.

    Możesz wybrać kilka filtrów, aby bardziej sprecyzować wyniki filtrowania.

Usuwanie filtrów

  1. Kliknij krzyżyk znajdujący się obok danego filtra.

    Możesz usunąć wszystkie filtry przyciskiem znajdującym się na końcu listy aktywnych filtrów.

    Lokalizacja przycisku usuwania filtra w miniCRM

Zapisywanie filtrów

Przykłady zapisanych fitrów:

  • Kontakty, które są z Bielska-Białej, za które odpowiedzialny jest Jan Kowalski
  • Interesy w trakcie, z kategorii Usługi.

Aby zapisać zestaw filtrów:

  1. Kliknij przycisk Zapisz filtry.

    Aktualnie używane filtry są zachowywane w pamięci miniCRM i po ponownym zalogowaniu lista interesów będzie przefiltrowana w taki sam sposób.

    Lokalizacja przycisku do zapisywania filtrów na liście interesów w miniCRM

  2. Wpisz Nazwę filtra

    Zapisane filtry nie są widoczne dla innych użytkowników.

    Pole nazwa w formularzu zapisywania filtrów w miniCRM

  3. Kliknij Zapisz, aby zapisać zestaw filtrów.

    Lokalizacja przycisku zapisz przy zapisywaniu zestawu filtrów w miniCRM

Wybieranie zapisanego zestawu filtrów

  1. Kliknij przycisk Zapisane filtry.

    Wyświetlenie listy zestawu zapisanych filtrów w miniCRM

  2. Wybierz zestaw filtrów z listy.

    Wybór zestawu zapisanych filtrów w miniCRM

Usuwanie zapisanego zestawu filtrów

  1. Kliknij przycisk Zapisane filtry.

    Wyświetlenie listy zestawu zapisanych filtrów w miniCRM

  2. Kliknij przycisk oznaczony krzyżykiem obok filtru do usunięcia.

    Usuwanie zapisanego filtru w miniCRM


Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jeżeli powyższa odpowiedź nie rozwiązała Twojego problemu napisz do nas. Zazwyczaj odpisujemy w 15 minut. :-)

Strona używa plików cookies (ciasteczek) w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Informacje odczytane za pomocą cookies możemy używać również w celach reklamowych, w szczególności w celu kierowania do Ciebie naszych spersonalizowanych reklam (profilowanie). Możesz samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Możesz cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.