Etapy sprzedaży

Etapy sprzedaży pozwalają śledzić postęp prac nad interesami.

Etap sprzedaży danego interesu widoczny jest zarówno na liście interesów, jak i w widoku pojedynczego interesu.

Lokalizacja etapów sprzedaży w miniCRM

Przykłady etapów sprzedażowych:

  • Potencjalny interes
  • Przeprowadzona rozmowa
  • Wysłana oferta
  • Negocjacje
  • Umowa podpisana
  • Wygrany - Standardowy status końcowy interesu
  • Przegrany - Standardowy status interesu z możliwością wyboru powodu przegranej

Zmiana etapu sprzedaży

Zmiana etapu odbywa się za pomocą rozwijanej listy. Jest ona widoczna w lewym gónym rogu danego interesu.

Lokalizacja listy pozwalającej na zmianę etapu sprzedaży w miniCRM

Edycja/dodawanie etapów sprzedaży

Każda branża/firma potrzebuje dedykowanych etapów sprzedażowych. Dzięki możliwości edycji etapów jest taka możliwość w miniCRM

  1. Kliknij w link Edytuj etapy sprzedaży obok rozwijanej listy z etapami w widoku pojedynczego interesu

    Lokalizacja linku do edycji etapu sprzedaży w miniCRM

  2. W wybranym polu wpisz nową nazwę danego etapu.

    Edycja etapu sprzedaży w miniCRM

    Aby dodać nowy etap sprzedaży, kliknij link dodaj etap.

    Dodawanie etapu sprzedaży w miniCRM

    Aby usunąć dany etap, kliknij w ikonę x.

    Obok etapu pojawi się x w momencie, gdy nie jest przydzielony do żadnego interesu.

    Usuwanie etapu sprzedaży w miniCRM

  3. Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany.

    Zapisywanie zmian po edycji/dodawaniu etapów sprzedaży w miniCRM


Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jeżeli powyższa odpowiedź nie rozwiązała Twojego problemu napisz do nas. Zazwyczaj odpisujemy w 15 minut. :-)

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.

Google+