Niedawno wprowadziliśmy dwie nowe funkcje – filtrowanie oraz uprawnienia. Zgodnie z zapowiedzią wysłaną w środowym newsletterze pokażemy dzisiaj na naszym blogu, jak należy tworzyć grupy kontaktów, którym możesz udostępniać wybrane dane osób, firmy, czy szczegóły interesu lub zadania.
Funkcja “Uprawnienia” jest dostępna dla kontaktów, zadań oraz interesów. Za jej pomocą możesz określić jakie dane mają być widoczne dla twojego współpracownika lub grupy osób, jednak przed jej wyborem musisz ją najpierw utworzyć (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
Nową grupę możesz stworzyć w trakcie dodawania lub edytowania kontaktu, zadania lub interesu. Po wypełnieniu podstawowych informacji w formularzu, możesz określić osobę, mającą dostęp do zamieszczanych informacji, wybierając opcję “Kto ma dostęp”.
Aby dodać nową grupę należy kliknąć wyróżniony odnośnik na kolor niebieski “Dodaj grupę”, znajdujący się obok informacji o braku zdefiniowanych grup.
Następnie należy nadać nazwę grupy i przypisać do niej poszczególne osoby.
Po wybraniu osób należy zapisać grupę, która zostanie automatycznie dodana do funkcji “Uprawnienia”.
Wskazówki:
– utworzoną grupę możesz wykorzystywać wielokrotnie do zadań, zleceń oraz interesów, co oznacza, że nie musisz za każdym razem tworzyć jej “od nowa”
– każdą utworzoną grupę możesz dowolnie edytować
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym