Nowe funkcjonalności wprowadzone w ostatnim czasie w miniCRM
Nie spoczywamy na laurach, lecz nieustannie rozwijamy aplikację miniCRM. Oto nowe funkcje i usprawnienia, wprowadzone ostatnio w miniCRM, które jeszcze bardziej pomogą Wam w codziennej pracy.
Możliwość wykonywania eksportu kontaktów i interesów oraz zamkniętych zadań wraz z notatkami
Opcja pobierania na swój komputer raportów w formacie .xls z zamkniętymi zadaniami, interesami oraz kontaktami wraz z dodanymi do nich notatkami znajduje się w funkcji raporty, na samym jej początku.
Filtr „Przydzielone zadania” dla listy interesów
Filtr pozwala na selekcję interesów na liście pod względem powiązanych z nimi zadań. Do wyboru użytkownik ma 2 podfiltry – interesy z zadaniami i bez zadań. Przypomnijmy, zadaniem dla poszczególnego interesu może być na przykład projekt, spotkanie z klientem lub telefon do niego.
Filtr „Typ działań” dla historii działań oraz notatek
Filtr pozwala na posegregowanie istniejących w bazie działań oraz notatek według zastosowanych względem nich czynności. To szybki sposób na odnalezienie interesującego nas działania czy potrzebnej w danej chwili notatki. Pamiętajmy, że notatki możemy powiązywać z poszczególnymi działaniami, zadania, interesami i kontaktami. Wprowadzony filtr segreguje działania i notatki względem takich typów działań, jak na przykład: dodanie interesu, edycja kontaktu, otwarcie zadania, dodanie notatki czy usunięcie tagu.
Filtr „Ostatnia interakcja”
Filtr odnajdziemy na liście kontaktów, dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, nie tylko tych aktualnie zalogowanych. Wybierając przedział czasowy interakcji, na liście kontaktów pokażą się te z nich, wobec których we wskazanym w filtrze czasie podjęto interakcję, na przykład dodano lub edytowano notatkę, dodano zadanie.
Filtrowanie kontaktów, zadań i interesów po grupie uprawnień
Kontakty, zadania i interesy mogą być sortowane przy użyciu wielu filtrów – nowym kryterium jest filtr „Uprawniona grupa”. Dzięki niemu można wydzielać te kontakty, zadania i interesy, do dostępu których jest uprawniona wskazana w filtrze grupa, czyli na przykład dany dział w firmie. Opcja zarządzania grupami – ich tworzenia, dodawania nowych członków do już istniejących – znajduje się w edycji poszczególnych kontaktów, zadań i interesów.
Usprawnienia w formularzach zewnętrznych
Cóż tu dużo mówić – w o wiele większym stopniu usprawniliśmy formularze zewnętrzne, przekonajcie się o tym sami.
Możliwość masowej zmiany uprawnień kontaktów z poziomu listy
Zaznaczając jednym kliknięciem na liście wszystkie kontakty, pod listą filtrów pojawia się między innymi funkcja uprawnień. Dzięki niej możemy określić dostęp użytkowników dla wszystkich zaznaczonych na liście kontaktów, bez konieczności edytowania każdorazowo pojedynczych kontaktów.
Ustawienia grup uprawnień przeniesione do ustawień konta
Grupy uprawnione do dostępu do kontaktów, zadań i interesów znajdują się w ustawieniach konta, w zakładce „Grupy”. Można w tym miejscu z łatwością dodawać nowe grupy lub edytować już istniejące.
Opcja: Nazwa kontaktu na liście
Opcja znajduje się w ogólnych ustawieniach konta. Mamy do wyboru 2 możliwości formatu nazwy kontaktu na liście: imię i nazwisko lub nazwisko i imię.
Opcja: Format waluty
Zmiana formatu waluty dostępna jest w ogólnych ustawieniach konta. Do wyboru mamy 4 rodzaje formatu.
Opcja: Domyślne rozwinięcie formularza notatek
Zaznaczenie opcji „Zawsze rozwinięty formularz notatek” w ogólnych ustawieniach konta pozwala na rozszerzenie wpisu notatki o takie parametry, jak załączony plik, data i godzina wydarzenia, jego kategoria oraz powiązania notatki z kontaktem.
Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas funkcjonalności pomogą Wam usprawnić pracę w Waszych firmach. A my zabieramy się za tworzenie kolejnych przydatnych funkcji w miniCRM! :-)
Dlaczego warto przetestować miniCRM?
Firm codziennie
loguje się do miniCRM
Klientów poleca
nas swoim znajomym