Jak pisać, aby przyciągać? 5 reguł webwritingu

Tworzenie treści na strony internetowe, tzw. webwriting, jest jedną ze strategii marketingowych mających na celu sprzedaż słowami. Jednak zawartość treściowa tekstów internetowych różni się znacznie od tych pisanych w sposób tradycyjny. Na co zatem zwracać uwagę, tworząc teksty, których czytelnikami są użytkownicy Internetu?

Czytaj dalej →

Jak utrzymać porządek na komputerze?

Mnogość programów, często używanych jedynie kilka razy, chaos zbędnych ikonek na pulpicie, nieopróżniony kosz – te i inne zaniedbania z naszej strony, jako użytkowników komputera, powodują w jego pracy spowolnienie, a w naszej własnej dezorganizację.

Czytaj dalej →

Jak tworzyć lepsze nagłówki i zwiększyć zainteresowanie internautów?

Nagłówki są najważniejszym elementem tekstów internetowych. To na ich podstawie czytelnik podejmuje decyzję o dalszej lekturze całego tekstu. Nagłówki selekcjonują niezliczoną ilość treści internetowych na te przydatne i całkowicie zbędne. Nastawione na wypromowanie tekstu, tworzone są zawsze z myślą o odbiorcy. Mają one przyciągać jego uwagę, wzbudzać ciekawość, oferować pewne korzyści bądź dostarczać jasno sformułowanych informacji.

Czytaj dalej →

CRM dopasowany do firmy – czyli pola dodatkowe w miniCRM.

System miniCRM zaprojektowany został w taki sposób, aby dostosowywać informacje o danym kliencie do potrzeb firmy. Oprócz standardowych funkcji dostępnych w aplikacji, do dyspozycji korzystających z miniCRM są również pola dodatkowe, dodawane i edytowane w zależności od potrzeb danej organizacji.

Czytaj dalej →

Jak prawidłowo przygotować materiały na stronę internetową?

Skrupulatne i rzetelne przygotowanie materiałów na stronę internetową jest czynnikiem wpływającym na jej jakość oraz częstotliwość odwiedzin naszej witryny przez użytkowników. Materiały te to między innymi teksty znajdujące się na stronie, firmowe logo czy zdjęcia w galerii. Na co zatem należy zwrócić uwagę, aby zawartość witryny była tą, której poszukują odbiorcy?

Czytaj dalej →

Jak CRM może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie?

CRM, czyli szeroko pojęty zespół narzędzi stosowanych w celu sprawnego zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi, poza polepszeniem organizacji pracy może przynieść wymierne korzyści w postaci zwiększonej sprzedaży Twojej firmy. W jaki sposób?

Czytaj dalej →

W jaki sposób poprawić relacje międzyludzkie w firmie?

Przyjazna atmosfera w pracy, brak niezdrowej rywalizacji, wzajemna współpraca oraz pomoc przekładają się na jakość wykonywanych przez pracowników zadań. Co zrobić, aby relacje interpersonalne na styku pracownik-pracownik oraz pracodawca-pracownik były jeszcze lepsze? Oto kilka pomysłów.

Czytaj dalej →

5 podstawowych skrótów klawiaturowych, które trzeba znać

Skróty klawiaturowe w widoczny sposób przyspieszają pracę z komputerem. Stosując je, nie trzeba tak często odrywać rąk od klawiatury w poszukiwaniu myszki. Oszczędzając przy ich użyciu czas, możemy sprawniej i wydajniej pracować. A oto podstawowe skróty dostępne w systemie Windows, które każdy użytkownik komputera musi znać.

Czytaj dalej →

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? 5 prostych technik pomagających zwiększyć ruch na stronie internetowej

Prowadząc bloga czy własną stronę internetową, kluczową sprawą jest nie tylko tworzenie unikalnych treści, ale również pozyskiwanie jak największej liczby czytelników. Aby to się udało, każdy autor musi opanować kilka niezbędnych technik SEO, które ułatwią proces wyszukiwania jego strony internetowej i tym samym zwiększą na niej ruch użytkowników.

Czytaj dalej →

8000 zarejestrowanych użytkowników!

Z przyjemnością informujemy, że właśnie zarejestrował się nasz 8000 użytkownik! Dziękujemy za zaufanie i liczymy że droga do 10000 będzie krótka i przyjemna.

Czytaj dalej →