Ranne wstawanie jak wstawać rano

Dlaczego warto kłaść się spać i wstawać wcześnie?

To, jak wcześnie zaczniesz swój dzień ma ogromny wpływ na twoje samopoczucie, zdrowie a nawet wygląd zewnętrzny. Często słyszymy, że ludzie dzielą się na dwie grupy: sowy- czyli tych kładących się spać i wstających późno, oraz skowronki

Czytaj dalej →

Lifehacking

Termin „lifehacking” został po raz pierwszy użyty przez brytyjskiego dziennikarza Dannego O’Briena w prezentacji pod tytułem: „Life Hacks: Tech Secrets of Overprolific Alpha Geeks” na konferencji technologicznej w San Diego w 2004r. Dotyczyła ona ułatwień i skrótów jakie stosowała grupa programistów wyróżniających się produktywnością w swojej pracy. Początkowo termin ten funkcjonował głównie w branży informatycznej jednak dziś obejmuje każde ułatwienie, umiejętność i możliwość, która pozwala na zwiększenie produktywności i osiągnięcie lepszych efektów. […]

Czytaj dalej →

Analizuj i bądź na bieżąco z najważniejszymi danymi Twojej firmy dzięki raportom

Analiza danych liczbowych pomaga w uzyskiwaniu informacji o kondycji naszego biznesu. Ważne jest, by były one ze sobą zgodne i na bieżąco aktualizowane.

Czytaj dalej →

CRM w chmurze – daje bezpieczeństwo

System CRM działający w chmurze to możliwość korzystania z oprogramowania bez konieczności jego instalacji i wykupywania drogiej licencji. Proste CRM-y są niedrogie i bezpieczne. Sprawdź dlaczego tak jest.

Czytaj dalej →
Prosty CRM z wyszukiwarką

Skracaj czas na wyszukiwanie ważnych informacji

Wewnętrzna wyszukiwarka miniCRM maksymalnie skraca czas na wyszukiwanie zadania, dokumentu, kontaktu lub interesu. Wszystkie wyniki wyświetlane są w czasie rzeczywistym, bez przeładowania strony. Ta innowacyjna i przydatna funkcjonalność doskonale sprawdza się w działaniach „na już”, kiedy nie mamy czasu na przechodzenie pomiędzy zakładkami. Zyskujemy kilka ruchów wskazówek zegara, a przy tym szybko i skutecznie  możemy wertować interesujące nas informacje prowadząc w tym samym momencie rozmowę z klientem przez telefon.

Czytaj dalej →

CRM dla firmy transportowej

Łatwo zarządzaj zleceniami transportowymi. Zyskaj lojalność i zaufanie swoich klientów, zapanuj nad kontaktami. Z aplikacją miniCRM wykonasz terminowo wszystkie zlecenia i zwiększysz konkurencyjność swojej firmy na rynku. Wszystko co trzeba. 40% więcej czasu. baza kontaktów do klientów, dostawców i kierowców. kontrolowanie i rozliczanie zleceń oraz zleceniodawców. dodatkowe dane o zleceniu, takie jak miejsce załadunku/rozładunku towaru, parametry przesyłek (pola dodatkowe). Nie czekaj i wypróbuj już teraz, bo tylko 30 sekund […]

Czytaj dalej →

Twoja sugestia rozwija miniCRM

W panelu aplikacji miniCRM znajduje się zakładka „Twoja Sugestia”. Każdy z was, przy jej pomocy, może zostawić swoją opinię, sugestię związaną z miniCRM. Informacje te pomagają nam rozwijać aplikację, tworząc maksymalnie proste i funkcjonalne środowisko wspomagające zarządzanie firmą.

Czytaj dalej →

Import kontaktów z Gmaila do miniCRM

Ostatnie 3 tygodnie ciężkiej pracy, zaowocowały nowościami i wieloma poprawkami w miniCRM.pl Przedstawiamy Wam 6 najważniejszych zmian: Import kontaktów z Google mail, vCard, CSV Uproszczona lista kontaktów Nowe powiadomienia Ułatwiony dostęp do e-mail dropboxa Zmieniony układ szczegółowych danych klientów Nowy wygląd zadań powiązanch

Czytaj dalej →
Jak wcześnie wstawać

Dlaczego warto wcześnie wstawać?

To, jak wcześnie zaczniesz swój dzień ma ogromny wpływ na twoje samopoczucie, zdrowie a nawet wygląd zewnętrzny. Często słyszymy, że ludzie dzielą się na dwie grupy: sowy- czyli tych kładących się spać i wstających późno, oraz skowronki- wcześnie zasypiających i budzących się z samego rana. Natomiast nieprawdą jest, że nawyków z tym związanych nie da się zmienić, jest to tylko kwestia przyzwyczajenia. Jednak czy warto zacząć nastawiać budzik na wcześniejszą godzinę?

Czytaj dalej →

Informacja o „porzuconych” interesach

Przydatna nowość – Informacja o interesach, dla których nie ma zleconych zadań. Dzięki tej funkcji, łatwo zorientujesz się, które interesy zostały pozostawione same sobie i nie są pilnowane przez osoby za nie odpowiedzialne. Każdy interes powinien mieć chociaż 1 zadanie. Przykład 1: – Klient nie jest zdecydowany i chce żebysmy się skontaktowali „później”. – Dodajemy zadanie „Wykonać telefon w sprawie…” na przyszły miesiąc. Przykład 2: – Wysłaliśmy e-mail do klienta w sprawie materiałów […]

Czytaj dalej →