Masowe dodawanie tagów

Masowe dodawanie tagów do kontaktów #miniCRMtips

W jaki sposób szybko dodać wiele różnych tagów do wielu różnych kontaktów?

Czytaj dalej →
Darmowy CRM

Darmowy CRM dla startupów z branży technologicznej? Tylko dla wybranych!

Jesteś startupem? Szukasz darmowego CRMu? Takie rozwiązanie nie jest dla wszystkich, ale jeśli jesteś wystarczająco dobry, możesz od nas otrzymać bon na dostęp do aplikacji miniCRM.

Czytaj dalej →

CRM – Porady dla początkujących

Co trzecia polska firma deklaruje, że ma system zarządzania kontaktami z klientami – CRM. Co jednak ciekawe, na deklaracjach się kończy. Badania pokazują, że system zarządzania kontaktami z klientami w większości przypadków funkcjonuje jedynie na papierze, większość wdrożeń kończy się fiaskiem. Dlaczego?

Czytaj dalej →

Dlaczego warto używać CRM?

Jak często zdarza Ci się zapomnieć o umówionym spotkaniu bądź mailu, którego właśnie dziś należało wysłać do klienta? Wraz ze wzrostem obowiązków, kontaktów oraz zadań takie sytuacje zdarzają się coraz częściej. Zapisywanie wszystkiego na porozrzucanych wokół biurka kartkach, ginących co chwilę notesach czy też w pamięci telefonu w pewnym momencie staje się nie tylko niewystarczające lecz także wyjątkowo uciążliwe. Istnieje jednak sposób na sprawne zarządzanie wszystkim, co dzieje się w Twojej firmie. Jeżeli do tej pory nie korzystasz z Customer Relationship Management, czyli popularnego CRM, oto kilka powodów dla których warto się tym narzędziem zainteresować.

Czytaj dalej →
Zostan autorem content marketing

Zostań autorem miniCRM

Poszukuemy blogerów mająch do przekazania ciekawe informacje ze świata marketingu, sprzedaży, produktywności itp. Zgłoś się do nas i zostań autorem!

Czytaj dalej →

Jak Twitter może wspomagać sprzedaż?

Twitter daje sprzedawcom, handlowcom i wszystkim innym osobom bezpośrednio zaangażowanym w sprzedaż dwie główne korzyści: łatwą w obsłudze, spersonalizowaną komunikację z klientami i ich społecznościami oraz nieograniczony dostęp do informacji o nich. Pierwszy krok polega na odnalezieniu i nawiązaniu relacji z potencjalnymi klientami. Twitter daje kilka sprawdzonych narzędzi w odnajdywaniu odbiorców bedących w zasięgu Twojego rynku docelowego.

Czytaj dalej →

Administrator widzi wszystko #miniCRMtips

Administratorzy w miniCRM mają dostęp do wszystkich funkcji i widzą wszystkie dane wprowadzane przez użytkowników, nawet jeśli ustawią element jako prywatny. Przed administratorem nic się nie ukryje! ;-)

Czytaj dalej →

Jak znajdować klientów w mediach społecznościowych?

Pewnie jesteś świadomy ogólnej zasady - media społecznościowe mogą pomóc w zwiększaniu sprzedaży, nie wiesz tylko najważniejszej rzeczy - jak wcielić w życie konkretne działania temu służące. Oto garść pomocnych wskazówek dla początkujących.

Czytaj dalej →

Dodanie ikony miniCRM do Home Screen w iPhone/iPad #miniCRMtips

Aplikacja miniCRM działa świetnie również mobilnie na komórkach typu smartfon. Jeśli jesteś użytkownikiem sprzętu firmy Apple (iPhone, iPad lub iPod Touch) możesz dodać aplikację miniCRM do ekranu głównego w bardzo prosty sposób.

Czytaj dalej →

10 pewnych sztuczek pozwalających zwiększyć sprzedaż

Zapytaj swojego głównego handlowca lub prowadzącego managera, co jest potrzebne do usprawnienia sprzedaży oraz wzrostu jej wydajności. Oczywiście, zasypią Cię oni gotowymi i sprawdzonymi pomysłami, jednak w większości przypadków możesz zwiększyć swoją sprzedaż, dokonują jedynie drobnych poprawek w tych działaniach, które już prowadzisz. Oto one.

Czytaj dalej →