W jaki sposób szybko dodać wiele różnych tagów do wielu różnych kontaktów?
Czytaj dalej →Jesteś startupem? Szukasz darmowego CRMu? Takie rozwiązanie nie jest dla wszystkich, ale jeśli jesteś wystarczająco dobry, możesz od nas otrzymać bon na dostęp do aplikacji miniCRM.
Czytaj dalej →Co trzecia polska firma deklaruje, że ma system zarządzania kontaktami z klientami – CRM. Co jednak ciekawe, na deklaracjach się kończy. Badania pokazują, że system zarządzania kontaktami z klientami w większości przypadków funkcjonuje jedynie na papierze, większość wdrożeń kończy się fiaskiem. Dlaczego?
Czytaj dalej →Jak często zdarza Ci się zapomnieć o umówionym spotkaniu bądź mailu, którego właśnie dziś należało wysłać do klienta? Wraz ze wzrostem obowiązków, kontaktów oraz zadań takie sytuacje zdarzają się coraz częściej. Zapisywanie wszystkiego na porozrzucanych wokół biurka kartkach, ginących co chwilę notesach czy też w pamięci telefonu w pewnym momencie staje się nie tylko niewystarczające lecz także wyjątkowo uciążliwe. Istnieje jednak sposób na sprawne zarządzanie wszystkim, co dzieje się w Twojej firmie. Jeżeli do tej pory nie korzystasz z Customer Relationship Management, czyli popularnego CRM, oto kilka powodów dla których warto się tym narzędziem zainteresować.
Czytaj dalej →Poszukuemy blogerów mająch do przekazania ciekawe informacje ze świata marketingu, sprzedaży, produktywności itp. Zgłoś się do nas i zostań autorem!
Czytaj dalej →Twitter daje sprzedawcom, handlowcom i wszystkim innym osobom bezpośrednio zaangażowanym w sprzedaż dwie główne korzyści: łatwą w obsłudze, spersonalizowaną komunikację z klientami i ich społecznościami oraz nieograniczony dostęp do informacji o nich. Pierwszy krok polega na odnalezieniu i nawiązaniu relacji z potencjalnymi klientami. Twitter daje kilka sprawdzonych narzędzi w odnajdywaniu odbiorców bedących w zasięgu Twojego rynku docelowego.
Czytaj dalej →Administratorzy w miniCRM mają dostęp do wszystkich funkcji i widzą wszystkie dane wprowadzane przez użytkowników, nawet jeśli ustawią element jako prywatny. Przed administratorem nic się nie ukryje! ;-)
Czytaj dalej →Pewnie jesteś świadomy ogólnej zasady - media społecznościowe mogą pomóc w zwiększaniu sprzedaży, nie wiesz tylko najważniejszej rzeczy - jak wcielić w życie konkretne działania temu służące. Oto garść pomocnych wskazówek dla początkujących.
Czytaj dalej →Aplikacja miniCRM działa świetnie również mobilnie na komórkach typu smartfon. Jeśli jesteś użytkownikiem sprzętu firmy Apple (iPhone, iPad lub iPod Touch) możesz dodać aplikację miniCRM do ekranu głównego w bardzo prosty sposób.
Czytaj dalej →Zapytaj swojego głównego handlowca lub prowadzącego managera, co jest potrzebne do usprawnienia sprzedaży oraz wzrostu jej wydajności. Oczywiście, zasypią Cię oni gotowymi i sprawdzonymi pomysłami, jednak w większości przypadków możesz zwiększyć swoją sprzedaż, dokonują jedynie drobnych poprawek w tych działaniach, które już prowadzisz. Oto one.
Czytaj dalej →