Relacje między klientem a pracownikiem powinny być definiowane przez „kodeks” kultury osobistej. Jednakże wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, sprzedawcy czy kasjerzy, wszyscy mamy własne problemy i zdarza nam się mieć gorsze dni, co prowadzi do nieporozumień w trakcie – często koniecznej – współpracy.
Czytaj dalej →Im więcej obowiązków oczekuje naszej interwencji, tym większą nienawiść żywimy do ich wykonania. W takiej sytuacji sztuką jest zmobilizowanie się i rozpoczęcie realizacji zaplanowanych działań. Należy zwalczyć blokadę, stworzoną przez potrzebę zastąpienia przykrych obowiązków przyjemnościami.
Czytaj dalej →Dystraktory, potocznie nazywane „rozpraszaczami” lub „przeszkadzajkami” są w stanie skutecznie obniżyć jakość Twojej pracy.
Czytaj dalej →Oprócz techniki Pomodoro i GTD skuteczną metodą organizacji czasu jest Time Boxing. Jeśli istotne dla Ciebie jest zrealizowanie danego projektu, bądź jego części w krótkim czasie, ta technika jest dla Ciebie.
Czytaj dalej →Z pewnością zdarzyło Ci się kilkakrotnie sprawdzić skrzynkę mailową w trakcie wykonywania projektu. Na pewno nie jest Ci obcy stan niemrawości spowodowany kilkugodzinnym wpatrywaniem się w monitor komputera.
Czytaj dalej →Czy próbowałeś kiedyś spisać swoje cele? Gdybyś miał to zrobić, od czego byś zaczął? Czy dotyczyłyby one służbowego wyjazdu w następnym tygodniu? Może zastanawiasz się nad zakupem nowego samochodu?
Czytaj dalej →Darmowe CRMy. Powszechnie dostępne, budzą zachwyt wielu użytkowników. Chwilowy, ponieważ nierzadko okazuje się, że takie rozwiązania na dłuższą metę nie spełniają wcześniej stawianych oczekiwań.
Czytaj dalej →Pytanie to bardzo często pojawia się na forach internetowych. W poszukiwaniu optymalnego CRMu najpierw trzeba samodzielnie przetestować dane rozwiązanie. Po to by nie wyrzucać pieniędzy na narzędzie, które nie spełnia Twoich oczekiwań.
Czytaj dalej →Małe firmy generują 21% polskiego PKB. Liczba ta nie jest zbyt powalająca porównując ją do dużych podmiotów gospodarczych generujących przyrost na poziomie 46%. Mimo to rynek małych przedsiębiorstw dla producentów CRMów jest atrakcyjny.
Czytaj dalej →Jeśli Twoja firma się rozwija, nieuniknione jest korzystanie z CRMu. Czym należy kierować się przed jego zakupem – ceną, wyglądem, funkcjonalnością?
Czytaj dalej →