Klient nasz Pan

Relacje między klientem a pracownikiem powinny być definiowane przez „kodeks” kultury osobistej. Jednakże wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, sprzedawcy czy kasjerzy, wszyscy mamy własne problemy i zdarza nam się mieć gorsze dni, co prowadzi do nieporozumień w trakcie – często koniecznej – współpracy.

Czytaj dalej →

Jak pokonać lenistwo?

Im więcej obowiązków oczekuje naszej interwencji, tym większą nienawiść żywimy do ich wykonania. W takiej sytuacji sztuką jest zmobilizowanie się i rozpoczęcie realizacji zaplanowanych działań. Należy zwalczyć blokadę, stworzoną przez potrzebę zastąpienia przykrych obowiązków przyjemnościami.

Czytaj dalej →

Dystraktory – czyli co najczęściej rozprasza nas w pracy

Dystraktory, potocznie nazywane „rozpraszaczami” lub „przeszkadzajkami” są w stanie skutecznie obniżyć jakość Twojej pracy.

Czytaj dalej →

Dlaczego warto korzystać z metody Time Boxing?

Oprócz techniki Pomodoro i GTD skuteczną metodą organizacji czasu jest Time Boxing. Jeśli istotne dla Ciebie jest zrealizowanie danego projektu, bądź jego części w krótkim czasie, ta technika jest dla Ciebie.

Czytaj dalej →
Jak wcześnie wstawać

Marnowanie czasu w pracy – jak tego nie robić?

Z pewnością zdarzyło Ci się kilkakrotnie sprawdzić skrzynkę mailową w trakcie wykonywania projektu. Na pewno nie jest Ci obcy stan niemrawości spowodowany kilkugodzinnym wpatrywaniem się w monitor komputera.

Czytaj dalej →

Cele – jak je wyznaczać, żeby je realizować w terminie?

Czy próbowałeś kiedyś spisać swoje cele? Gdybyś miał to zrobić, od czego byś zaczął? Czy dotyczyłyby one służbowego wyjazdu w następnym tygodniu? Może zastanawiasz się nad zakupem nowego samochodu?

Czytaj dalej →

CRM free

Darmowe CRMy. Powszechnie dostępne, budzą zachwyt wielu użytkowników. Chwilowy, ponieważ nierzadko okazuje się, że takie rozwiązania na dłuższą metę nie spełniają wcześniej stawianych oczekiwań.

Czytaj dalej →

Jaki CRM polecacie?

Pytanie to bardzo często pojawia się na forach internetowych. W poszukiwaniu optymalnego CRMu najpierw trzeba samodzielnie przetestować dane rozwiązanie. Po to by nie wyrzucać pieniędzy na narzędzie, które nie spełnia Twoich oczekiwań.

Czytaj dalej →

Jaki CRM dla małej firmy

Małe firmy generują 21% polskiego PKB. Liczba ta nie jest zbyt powalająca porównując ją do dużych podmiotów gospodarczych generujących przyrost na poziomie 46%. Mimo to rynek małych przedsiębiorstw dla producentów CRMów jest atrakcyjny.

Czytaj dalej →

Jaki CRM wybrać

Jeśli Twoja firma się rozwija, nieuniknione jest korzystanie z CRMu. Czym należy kierować się przed jego zakupem – ceną, wyglądem, funkcjonalnością?

Czytaj dalej →