E-mail marketing – kilka definicji i praktycznych porad

E-mail marketing to jedna z form marketingu bezpośredniego, a ściślej rzecz ujmując jeden z rodzajów marketingu internetowego, który za główne narzędzie komunikacji z odbiorcą przyjmuje pocztę elektroniczną. Z racji swojej efektywności oraz względnej łatwości obsługi, a także konkurencyjności ceny jest powszechnie wykorzystywany przez większość firm działających w branży e-commerce oraz inwestujących w wysoką jakość strony internetowej swojego przedsiębiorstwa. Co jednak zrobić, aby e-mail marketing przy wspomnianej prostocie […]

Czytaj dalej →

Jak budować markę z Instagramem – praktyczne wskazówki

Instargram jest platformą, która w ostatnich latach wykazuje ogromny wzrost i niebywałą popularność. Jej społeczność w zakończonym właśnie roku przekroczyła 400 milionów użytkowników! Ta liczba mówi sama za siebie. Pomimo tak imponującego zasięgu, wielu prowadzących swoje biznesy wciąż nie dostrzega ogromnego marketingowego potencjału tkwiącego w Instagramie, porzucając tym samym pewny zysk dla marki. Przykłady wielu firm udowadniają, że Instagram, odpowiednio wykorzystany, może tworzyć pozytywny i profesjonalny wizerunek marki.

Czytaj dalej →

Videomarketing – dlaczego warto postawić na film w marketingu?

Videomarketing to jedna z ważniejszych i szeroko rozpowszechnionych w dzisiejszych czasach form marketingu internetowego. Doceniana przez firmy wykorzystujące Internet jako jeden z głównych kanałów pozyskiwania nowych klientów. Treść wizualna góruje obecnie nad przekazem tekstowym i infografiką, o czym świadczą wciąż rosnące statystyki użytkowników, codziennie odwiedzających i wyświetlających filmy w najpopularniejszym na świecie serwisie video, You Tube.

Czytaj dalej →

Odpowiedni czas na wdrożenie w firmie CRM-u

Na jakim etapie rozwoju firmy warto wprowadzić system CRM? Prowadząc własną działalność, bez względu na jej charakter i liczbę zatrudnianych pracowników, przychodzi czas, gdy zaczniesz zastanawiać się nad koniecznością wprowadzenia do codziennej pracy systemu CRM. Czasami ze zwykłej ciekawości, aby nie zostać w tyle za konkurencją, a najczęściej z prawdziwej potrzeby usprawnienia funkcjonowania firmy. Kiedy decyzja o wprowadzeniu CRM jest zasadna i warta przemyślenia? Jakie czynniki wpływają na konieczność wdrożenia systemu? Branże, które kochają […]

Czytaj dalej →

Jaki CRM online wybrać w 2016 roku?

Wraz z każdym kolejnym Nowym Rokiem jesteśmy bardzo skorzy do wymyślania coraz to mniej prawdopodobnych w realizacji postanowień noworocznych. Po miesiącu, o ile nie wcześniej, zarzucamy je, a wraz z końcem roku nawet o nich nie pamiętamy. Zrób coś, co zmieni Twoją firmę raz na zawsze!

Czytaj dalej →

Jak Cię widzą, tak Cię piszą! Czym jest kreowanie marki osobistej?

Prowadząc firmę dbamy o to, jak odbierana jest przez potencjalnych i obecnych klientów. Chcemy być postrzegani jako godni zaufania specjaliści w swojej dziedzinie, dbający o profesjonalną obsługę klienta. Jednak to, jak odbierana jest nasza firma, to nie wszystko. Równie istotne jest, jak ludzie postrzegają nas samych. Niestety wielu przedsiębiorców o tym zapomina i nie dba o odpowiednie kreowanie swojej marki osobistej.

Czytaj dalej →

Nowe funkcje w miniCRM na miarę 2016 roku

Prezentujemy zmiany i modyfikacje jakie wprowadziliśmy w ostatnich tygodniach w miniCRM.

Czytaj dalej →

Real-time marketing – czym jest i dlaczego warto się nim zainteresować?

W dzisiejszych strategiach marketingowych wyróżniamy wiele odmian marketingu – marketing treści (content marketing), inbound marketing czy marketing szeptany. Co rusz dochodzą do nich nowe zjawiska związane nierozerwalnie z rozwojem nowych kanałów komunikacji. Jedną z takich odmian strategii marketingowych jest real-time marketing, czyli marketing w czasie rzeczywistym, mający swoje źródło w ogromnym rozwoju i niezwykłej popularności mediów społecznościowych. Czym jest i dlaczego warto go bliżej poznać? […]

Czytaj dalej →

#dladzieciakow

Celem inicjatywy jest zebranie pieniędzy na prezenty świąteczne dla ponad 400 dzieciaków z dwudziestu jeden domów dziecka w Polsce. W tym roku tak jak w poprzednim staramy wesprzeć akcję.

Czytaj dalej →

Jak skutecznie zarządzać czasem?

Nie masz czasu? Owszem. Czasu nie można mieć, nie można nim zarządzać, wydłużać go czy skracać. On po prostu jest. Płynie, biegnie, leci, niekiedy, zwłaszcza gdy usiłujesz załatwić coś w urzędzie albo kiedy w deszczu czekasz na autobus, wlecze się i ciągnie. Możesz jednak wypełnić swój czas efektywnie. Jak? Czego dowiesz się z tego wpisu? Jaka jest różnica między zarządzaniem czasem a zarządzaniem sobą w czasie? Jakie są 4 generacje zarządzania czasem? Jak ustalać cele? […]

Czytaj dalej →