E-mail marketing to jedna z form marketingu bezpośredniego, a ściślej rzecz ujmując jeden z rodzajów marketingu internetowego, który za główne narzędzie komunikacji z odbiorcą przyjmuje pocztę elektroniczną. Z racji swojej efektywności oraz względnej łatwości obsługi, a także konkurencyjności ceny jest powszechnie wykorzystywany przez większość firm działających w branży e-commerce oraz inwestujących w wysoką jakość strony internetowej swojego przedsiębiorstwa. Co jednak zrobić, aby e-mail marketing przy wspomnianej prostocie […]
Czytaj dalej →Instargram jest platformą, która w ostatnich latach wykazuje ogromny wzrost i niebywałą popularność. Jej społeczność w zakończonym właśnie roku przekroczyła 400 milionów użytkowników! Ta liczba mówi sama za siebie. Pomimo tak imponującego zasięgu, wielu prowadzących swoje biznesy wciąż nie dostrzega ogromnego marketingowego potencjału tkwiącego w Instagramie, porzucając tym samym pewny zysk dla marki. Przykłady wielu firm udowadniają, że Instagram, odpowiednio wykorzystany, może tworzyć pozytywny i profesjonalny wizerunek marki.
Czytaj dalej →Videomarketing to jedna z ważniejszych i szeroko rozpowszechnionych w dzisiejszych czasach form marketingu internetowego. Doceniana przez firmy wykorzystujące Internet jako jeden z głównych kanałów pozyskiwania nowych klientów. Treść wizualna góruje obecnie nad przekazem tekstowym i infografiką, o czym świadczą wciąż rosnące statystyki użytkowników, codziennie odwiedzających i wyświetlających filmy w najpopularniejszym na świecie serwisie video, You Tube.
Czytaj dalej →Na jakim etapie rozwoju firmy warto wprowadzić system CRM? Prowadząc własną działalność, bez względu na jej charakter i liczbę zatrudnianych pracowników, przychodzi czas, gdy zaczniesz zastanawiać się nad koniecznością wprowadzenia do codziennej pracy systemu CRM. Czasami ze zwykłej ciekawości, aby nie zostać w tyle za konkurencją, a najczęściej z prawdziwej potrzeby usprawnienia funkcjonowania firmy. Kiedy decyzja o wprowadzeniu CRM jest zasadna i warta przemyślenia? Jakie czynniki wpływają na konieczność wdrożenia systemu? Branże, które kochają […]
Czytaj dalej →Wraz z każdym kolejnym Nowym Rokiem jesteśmy bardzo skorzy do wymyślania coraz to mniej prawdopodobnych w realizacji postanowień noworocznych. Po miesiącu, o ile nie wcześniej, zarzucamy je, a wraz z końcem roku nawet o nich nie pamiętamy. Zrób coś, co zmieni Twoją firmę raz na zawsze!
Czytaj dalej →Prowadząc firmę dbamy o to, jak odbierana jest przez potencjalnych i obecnych klientów. Chcemy być postrzegani jako godni zaufania specjaliści w swojej dziedzinie, dbający o profesjonalną obsługę klienta. Jednak to, jak odbierana jest nasza firma, to nie wszystko. Równie istotne jest, jak ludzie postrzegają nas samych. Niestety wielu przedsiębiorców o tym zapomina i nie dba o odpowiednie kreowanie swojej marki osobistej.
Czytaj dalej →Prezentujemy zmiany i modyfikacje jakie wprowadziliśmy w ostatnich tygodniach w miniCRM.
Czytaj dalej →W dzisiejszych strategiach marketingowych wyróżniamy wiele odmian marketingu – marketing treści (content marketing), inbound marketing czy marketing szeptany. Co rusz dochodzą do nich nowe zjawiska związane nierozerwalnie z rozwojem nowych kanałów komunikacji. Jedną z takich odmian strategii marketingowych jest real-time marketing, czyli marketing w czasie rzeczywistym, mający swoje źródło w ogromnym rozwoju i niezwykłej popularności mediów społecznościowych. Czym jest i dlaczego warto go bliżej poznać? […]
Czytaj dalej →Celem inicjatywy jest zebranie pieniędzy na prezenty świąteczne dla ponad 400 dzieciaków z dwudziestu jeden domów dziecka w Polsce. W tym roku tak jak w poprzednim staramy wesprzeć akcję.
Czytaj dalej →Nie masz czasu? Owszem. Czasu nie można mieć, nie można nim zarządzać, wydłużać go czy skracać. On po prostu jest. Płynie, biegnie, leci, niekiedy, zwłaszcza gdy usiłujesz załatwić coś w urzędzie albo kiedy w deszczu czekasz na autobus, wlecze się i ciągnie. Możesz jednak wypełnić swój czas efektywnie. Jak? Czego dowiesz się z tego wpisu? Jaka jest różnica między zarządzaniem czasem a zarządzaniem sobą w czasie? Jakie są 4 generacje zarządzania czasem? Jak ustalać cele? […]
Czytaj dalej →