Nowości na blogu

Nasz blog przez ostatni czas nie był zbyt często aktualizowany. Działo się tak za sprawą ciągłej pracy nad aplikacją (również od strony marketingowej), którą oddajemy wam dziś do użytku w zaktualizowanej wersji. Co w niej zastaniecie?

Czytaj dalej →

Wartość realizowanego zlecenia tylko do Twojej wiadomości

Interesy miniCRM będące odpowiednikiem zleceń, zawierają m.in. Ich wartość. Nie zawsze jednak chciałbyś ujawniać swoim współpracownikom kwotę, na jaką opiewa zlecenie. W najnowszej wersji miniCRM możesz o tym decydować.

Czytaj dalej →

Jak tworzyć grupy w miniCRM?

Niedawno wprowadziliśmy dwie nowe funkcje – filtrowanie oraz uprawnienia. Zgodnie z zapowiedzią wysłaną w środowym newsletterze pokażemy dzisiaj na naszym blogu, jak należy tworzyć grupy kontaktów, którym możesz udostępniać wybrane dane osób, firmy, czy szczegóły interesu lub zadania.

Czytaj dalej →

Więcej informacji o osobie, firmie, interesie z polami dodatkowymi

Wypełnianie formularza dodawania nowej osoby, firmy lub interesu, wiąże się z uzupełnianiem poszczególnych pól. Dzięki nim jesteście w stanie wprowadzić możliwie najwięcej, przydatnych informacji. miniCRM posiada jednak jeszcze jedną możliwość, dzięki której staną się one bardziej szczegółowe.

Czytaj dalej →

Czy wykonujesz pracę swojego życia?

Zastanawiałeś się, czy praca którą obecnie wykonujesz jest właśnie tą „życiową”? Sprawdź poniższą listę, a poznasz odpowiedź na to pytanie.

Czytaj dalej →

Less is more

Zasada "less is more" nie dawała nam spokoju i tak kilka dni temu oddaliśmy do użytku zaktualizowaną wersję aplikacji. Co znajdziesz w kolejnej odsłonie miniCRM?

Czytaj dalej →

Najważniejsze informacje firmowe w jednym miejscu

Pod koniec sierpnia udostępniliśmy zaktualizowaną wersję miniCRM. Użytkownicy korzystający  z płatnych planów abonamentowych mogą korzystać z „Wiki”. W czym pomocna jest ta funkcja?

Czytaj dalej →

Grupuj kontakty i wyszukuj je w ekspresowym tempie dzięki funkcji ‚Tagi”

Szukanie alfabetyczne kontaktów okazuje się przydatne, kiedy nie ma ich za wiele. W momencie gdy książka pęka w szwach od nowych osób i firm, znalezienie w maksymalnie krótkim czasie danej osoby może być nieco kłopotliwe.

Czytaj dalej →

Mobilny CRM – bądź blisko klientów

Mobilne wersje systemu do zarządzania relacjami z klientami to wyraźna oszczędność czasu przy jednoczesnym osiąganiu lepszej jakości pracy. Handlowcy, wykorzystując mobilny CRM, dostosowują swoje działanie do zmieniających się wymogów rynkowych. Dla nich aplikacje tego typu to ogromna swoboda, bez której nie wyobrażają sobie codziennej pracy. Dobre przygotowanie Z mobilnym CRM nic nie zaskoczy Cię podczas spotkania z klientem. Wszystkie dane, jakie są potrzebne do zawarcia transakcji, przeprowadzenia negocjacji handlowych czy przedstawienia […]

Czytaj dalej →

Co ludzie sukcesu robią przez pierwszą godzinę w pracy?

Ostatnio natknęliśmy się na bardzo ciekawy tekst opisujący pierwszą godzinę pracy znanych osób. Swoimi radami podzielił się m.in. pamiętny  Steve Jobs.

Czytaj dalej →