Kiedy klient szuka firmy, która zadba o jego zadania, chce wiedzieć jak najwięcej. Jak będzie przebiegać współpraca? Czy w razie jakichkolwiek problemów może od razu uzyskać pomoc? Czy powierzone zadania zostaną wykonane w sposób rzetelny i satysfakcjonujący? Na te pytania ciężko mu znaleźć odpowiedź. Z obserwacji wynika, że samo zapewnienie firmy o profesjonalizmie nie wystarczy. Chyba że… opinia jest wystawiona przez innego klienta!
Czytaj dalej →Obecnie 55% Polaków, robi zakupy oraz wybiera usługi przez Internet. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, choć, aż 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostatecznym zakupem. Metody sprzedaży zaczerpnięte z galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi zdecydowanie ułatwiają kontakt z klientem i zwiększają sprzedaż.
Czytaj dalej →Firma nie istnieje bez klientów. Pozyskiwanie nowych zleceń to podstawowy punkt działalności każdego biznesu. Jednak wiele firm wcześniej lub później zaczyna borykać się z problemem zdobywania nowych kontrahentów. Jak do nich dotrzeć i jak zwiększyć sprzedaż? Podpowiadamy!
Czytaj dalej →Internet jest miejscem, który pochłonął już wszystkie biznesy. Jedni są zafascynowani takim rozwojem sytuacji, inni przerażeni. Nie ma się co oszukiwać – miejsce, które gromadzi cały biznesowy świat, stwarza niewyobrażalnie dużą konkurencję. To właśnie dlatego marketing internetowy świeci tryumfy i ciągle poszukuje nowych rozwiązań. Media społecznościowe dają ogromne możliwości w zakresie promowania firmy i docierania do klientów. Jak je wykorzystać?
Czytaj dalej →Jako jedną z najczęstszych wad systemu CRM, firmy wymieniają skomplikowaną strukturę. Nieprzydatne funkcje, mało czytelny interfejs, czy trudna obsługa programu, to rzeczy, które już na starcie zniechęcają potencjalnego klienta do skorzystania z usługi. Aby tego uniknąć, wystarczy postawić na prostotę. Nie wierzysz? Poznaj 10 cech, które sprawiają, że obsługa miniCRM jest łatwa i przyjemna.
Czytaj dalej →Od 1 lutego 2017 wprowadzamy nową formę rozliczeń premiującą firmy, które wykupują abonament z góry na 1 lub 2 lata.
Czytaj dalej →Sukcesem każdej firmy jest jej właściwe zarządzanie. Do tego niezbędny jest prawidłowy przepływ informacji między pracownikami. Aby osiągnąć pozytywny efekt, warto wprowadzić do firmy systemy wspomagające, np. system CRM. Korzystanie z takiego dobrodziejstwa współczesnej technologii znacznie usprawni procesy firmowe. Jeszcze lepiej będzie, jeśli nasz pomocnik będzie dostępny w wersji mobilnej. Dlaczego? Sami zobaczcie!
Czytaj dalej →Sposób w jaki się zachowujemy, ubieramy, jacy jesteśmy w danej sytuacji wpływa na to jak postrzegają nas inni. Tak samo jest w przypadku naszej marki. Założenie działalności gospodarczej wymaga głębokich przemyśleń i wnikliwej analizy rynku. Początkujący przedsiębiorcy wybierają najczęściej branżę, która wiąże się z jego dotychczasowymi zainteresowaniami lub doświadczeniem zawodowym. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa dochodzą kolejne elementy, bez których rozwój firmy nie jest możliwy, takie jak branding. Jak budować wizerunek swojej firmy?
Czytaj dalej →W dzisiejszych czasach ludzie są przytłoczeni typowymi hasłami sprzedawców. Oklepane superlatywy i hasła marketingowe „przejadły” się ludziom, przez co stały się mniej skuteczne, a w wielu przypadkach zupełnie niedziałające. Obecnie rynek nasycony jest tak wieloma konkurencyjnymi firmami, z których każda sięga po przeróżne, choć często zbliżone techniki sprzedażowe, próbując namówić potencjalnych klientów do wyboru akurat ich produktu. Niestety wielu sprzedawców zatraciło się w chwytach marketingowych, przez co sztuczność wykorzystywanych przez […]
Czytaj dalej →Twoja firma zmaga się na co dzień z wieloma trudnościami. Każdy, kto prowadzi biznes musi nie tylko sprawować pieczę nad tym, co robią jego ludzie, ale też dbać o organizację swojego czasu. Efektywność działań jest niezwykle ważna, a do jej osiągnięcia kluczowe jest dobre zarządzanie i skupienie na efekcie. Na rynku istnieją narzędzia, które mogą ułatwić dbanie o Twój biznes. Zobacz, jakie są objawy, wskazujące na to, że najwyższy czas wprowadzić do swojej firmy system CRM.
Czytaj dalej →